На що лучани скаржаться найбільше
Містяни нарікають на роботу житлово-комунальної сфери, відсутність електропостачання і графіки маршруток.
Про це розповіли на оперативній нараді у міськраді у вівторок, 8 грудня.
«Загалом з 16 листопада до 6 грудня на адресу міської ради в групу швидкого реагування «15-80» надійшло близько півтора тисяч телефонних звернень, з них 399 інформаційно-консультативного характеру», – розповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як.
Найбільше з них стосувалося житлово-комунальної сфери – 28%. Трохи менше – відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими, так і аварійними відключеннями. 10% звернень надійшло на адресу «Луцьктепла».
«Продовжують приходити повідомлення про відсутність гарячої води у ранкові години та її недостатню температуру», – розповіла директор департаменту.
Надходили також дзвінки, що стосувалися діяльності КП «Луцькводоканал», зокрема нарікали на прориви водопровідних мереж, і до «Луцькспецкомунтранс» через несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів.
23 дзвінки стосувалися роботи маршрутних таксі. Лучани нарікали на великий інтервал руху, неналежну поведінку водіїв та відсутність рейсів. Були повідомлення і про незадовільний рух тролейбусів. Окрім того, лучани просять встановити графіки руху маршруток на зупинках.
Окрім того, директор департаменту повідомила, що жителі Луцька активно користуються веб-платформою «Відкрите місто» та системою електронних петицій. Це допомагає комунальним підприємствам швидше реагувати на проблему та вирішувати її.
Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром