Пасажирські перевезення у Луцьку: епоха деградації
Проблемна ситуація у сфері пасажирських перевезень Луцька набуває все більшої гостроти. Вона виникла не вчора і не позавчора. Проблеми накопичувалися роками. Однак міська влада, яку тепер очолює Григорій Пустовіт, замість пошуку нових методів роботи, розвитку та вдосконалення наявних напрацювань йде шляхом «сліпого поводиря».
Про це пише у блозі на Район.Луцьк Андрій Білан, член Луцького міського комітету ВО «Свобода», заступник голови громадської ради при Луцькому міському голові.
Найбільш яскравим прикладом роботи очільників міста є згортання початкових напрацювань щодо запровадження електронного квитка. В реалізації цього проекту вбачали і запровадження об’єктивного обліку пасажиропотоку, і оптимізації роботи електротранспорту й відмову від готівкового розрахунку. Однак, в нашому місті, яке в минулому було серед лідерів прогресивних нововведень та прогресивних систем роботи, такі напрацювання відійшли в небуття.
Якщо коротко, то останнім часом спостерігаємо лише кадрові чистки, які вже стали не системними нововведеннями. Кадрова революція (чи контрреволюція) не оминула й керівника КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Після його звільнення було оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора Луцького підприємства електротранспорту.
Однак, жодна особа не відгукнулась і не висловила бажання подати документи на конкурс та зайняти посаду директора комунального підприємства. Наразі КП ЛПЕ перебуває у «вільному плаванні», яке рано чи пізно дасть про себе знати і, аби не піти «на дно», потребуватиме залучення мільйонів коштів з міського бюджету.
На підприємстві не призначено не лише директора. Не вистачає й кондукторів та інших працівників.
Схожа ситуація склалась і в міській виконавчій владі. На сайті міської ради міститься інформація про декілька десятків вакансій.
Теперішнє керівництво міської ради кадрові проблеми в місті обґрунтовує запровадженням безвізу і виїздом кадрів за кордон. Але, може треба не кивати на безвіз, а розібратися з власними проблемами? Розібратися, перейняти досвід розвитку інших українських міст, робити кроки, які б сприяли розвитку міста та приваблювали інвесторів.
За таких обставин кроки міської влади щодо призначення посадовцям премій у кілька сотень відсотків – цілком зрозумілі. Але хто такі ж преміальні призначить кондукторам та механікам?
Система міських пасажирських перевезень переживає важкі часи. А запровадження електронного квитка, хоча б в комунальному транспорті – вже знову не на часі. А це означає, що під кінець року комунальне підприємство електротранспорту захлинатиметься в боргах.
Про належну співпрацю міської влади з приватними перевізниками, про належний облік пасажиропотоку, про вдосконалення графіку руху не доводиться й говорити. Постійні ДТП за участі пасажирського автотранспорту, грубощі водіїв, бруд, порвані сидіння, недотримання графіку, невихід на маршрут, дочасний з’їзд з маршруту – типовий образ луцьких міських пасажирських перевезень. Ми не бачимо нових автобусів чи тролейбусів на вулицях міста. Перспективи розвитку пасажирського транспорту міста доволі туманні. А з ним – і перспективи розвитку всього міста.
Андрій Білан, член Луцького міського комітету ВО «Свобода», заступник голови громадської ради при Луцькому міському голові
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі