Пасажирські перевезення у Луцьку: епоха деградації

09 Серпня 2017, 15:16
3241

Проблемна ситуація у сфері пасажирських перевезень Луцька набуває все більшої гостроти. Вона виникла не вчора і не позавчора. Проблеми накопичувалися роками. Однак міська влада, яку тепер очолює Григорій Пустовіт, замість пошуку нових методів роботи, розвитку та вдосконалення наявних напрацювань йде шляхом «сліпого поводиря».

Про це пише у блозі на Район.Луцьк Андрій Білан, член Луцького міського комітету ВО «Свобода», заступник голови громадської ради при Луцькому міському голові.

Найбільш яскравим прикладом роботи очільників міста є згортання початкових напрацювань щодо запровадження електронного квитка. В реалізації цього проекту вбачали і запровадження об’єктивного обліку пасажиропотоку, і оптимізації роботи електротранспорту й відмову від готівкового розрахунку. Однак, в нашому місті, яке в минулому було серед лідерів прогресивних нововведень та прогресивних систем роботи, такі напрацювання відійшли в небуття.

Якщо коротко, то останнім часом спостерігаємо лише кадрові чистки, які вже стали не системними нововведеннями. Кадрова революція (чи контрреволюція) не оминула й керівника КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Після його звільнення було оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора Луцького підприємства електротранспорту.

Однак, жодна особа не відгукнулась і не висловила бажання подати документи на конкурс та зайняти посаду директора комунального підприємства.  Наразі КП ЛПЕ перебуває у «вільному плаванні», яке рано чи пізно дасть про себе знати і, аби не піти «на дно», потребуватиме залучення мільйонів коштів з міського бюджету.

На підприємстві не призначено не лише директора. Не вистачає й кондукторів та інших працівників.

Схожа ситуація склалась і в міській виконавчій владі. На сайті міської ради міститься інформація про декілька десятків вакансій.

Теперішнє керівництво міської ради кадрові проблеми в місті обґрунтовує запровадженням безвізу і виїздом кадрів за кордон. Але, може треба не кивати на безвіз, а розібратися з власними проблемами? Розібратися, перейняти досвід розвитку інших українських міст, робити кроки, які б сприяли розвитку міста та приваблювали інвесторів.

За таких обставин кроки міської влади щодо призначення посадовцям премій у кілька сотень відсотків – цілком зрозумілі. Але хто такі ж преміальні призначить кондукторам та механікам?

Система міських пасажирських перевезень переживає важкі часи. А запровадження електронного квитка, хоча б в комунальному транспорті – вже знову не на часі. А це означає, що під кінець року комунальне підприємство електротранспорту захлинатиметься в боргах.

Про належну співпрацю міської влади з приватними перевізниками, про належний облік пасажиропотоку, про вдосконалення графіку руху не доводиться й говорити. Постійні ДТП за участі пасажирського автотранспорту, грубощі водіїв, бруд, порвані сидіння, недотримання графіку, невихід на маршрут, дочасний з’їзд з маршруту – типовий образ луцьких міських пасажирських перевезень. Ми не бачимо нових автобусів чи тролейбусів на вулицях міста. Перспективи розвитку пасажирського транспорту міста доволі туманні. А з ним – і перспективи розвитку всього міста.

 

Андрій Білан, член Луцького міського комітету ВО «Свобода», заступник голови громадської ради при Луцькому міському голові

Коментарі
09 Серпня 2017, 18:52
з росіею посрались...нас гейевропа спасе...
09 Серпня 2017, 20:38
Краще геї з Европи чим під*раси з Кремля.
10 Серпня 2017, 03:01
та який з Пустовіта керівник...дайте прапорщику спокій
10 Серпня 2017, 04:36
Діло не у ЛПЕ, може і не у міськраді. Хто нормальний (справжній) юрист то міг би нам пояснити яка саме установа змушує усі підприємства електротранспорту по всій Україні возити на халяву купу пільговиків. крім пенсіонерів ще ж мінти їздять на халяву, а мінти не бідні, мають платити! і всякі там клєрки всяких управлінь, а їх тисячі і тисячі! Тут певно діло в тому шо у центральній владі у Києві лошари комуняцькі сидять і думають шо прарвутца на місцях какта там... Всі мають башляти, тоді буде діло. Пенсіонери по гривнику платять або проїзний за 50 на місяць беруть і тоді шанс на виживання буде.
10 Серпня 2017, 13:40
маршрутчики в Луцьку як цап відбувайло,щоб випустити невдоволення людей від недолугого керування містом,хабарництва,загального здорожчання життя. Депутати починають кричати у всьому винуваті перевізники, а ми милі і пухнасті!
10 Серпня 2017, 18:50
Гнати чмошників сцяними тряпками і відати маршрути іншим перевізникам. А то в нас як завжди клоунада...кум сват брат....а ці рагулі нормально працювати не вміють і не хочуть!
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром