Теперішній керівник ЛПЕ назвав його найбільшу проблему

13 Липня 2017, 21:45
3372

Луцьке підприємство електротранспорту виконує важливу соціальну функцію, адже щодня тролейбусами перевозиться десятки тисяч громадян. Більшість з них - це представники пільгових категорій населення. Тому стабільна робота підприємства є запорукою нормального функціонування транспортної системи Луцька.

Попри ряд проблем, серед яких: зношена контактна мережа, застарілий автопарк, відтік кваліфікованих кадрів, наявність боргів, та складну ситуацію, виконувач обов'язків директора Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц з оптимізмом дивиться у майбутнє. Йдеться на сайті Луцької міської ради.

За його словами, порівняно із 2010-2011 роками, коли він вперше очолював підприємство, ситуація нині краща, адже немає уже піврічної заборгованості із заробітної плати. Працівники стабільно отримують кошти за виконану роботу. 

Незабаром розпочнуть виплату зарплати за червень місяць. Володимир Пуц зауважив, що міська рада виконала усі свої зобов'язанні і перерахувала кошти за перевезення пільгових категорій громадян.

Керівник підприємства розповів, що має бачення подальшого розвитку підприємства, шляхів збільшення власних надходжень та оптимізації витрат. Нині, за його словами, на ЛПЕ працює 420 працівників, а у 2010-2011 їх було 700. 

Найбільшою проблемою, на його думку, є відтік кадрів. Багато кваліфікованих спеціалістів звільняються і їдуть на заробітки у Київ, чи за кордон. Багато працівників пенсійного чи передпенсійного віку. 

Він дякує їм за роботу, але розуміє, що незабаром вони вийдуть на заслужений відпочинок і їхні місця повинні зайняти молоді фахівці. Але, на жаль, їх нема і необхідно їх шукати та навчати. Важливим фактором, аби молодь пішла на підприємство, є достойна заробітна плата. І Володимир Пуц наголосив, що над цим працюватимуть.

В.о. директора зауважив, що необхідні кваліфіковані фахівці для ремонту тролейбусів, адже це складна техніка.

Важливим моментом є й нормальний мікроклімат у колективі. Він зауважив, що ненормальною є ситуація, коли на підприємстві створено дві профспілки.

Звернув увагу в.о. директора ЛПЕ й на питання автобусів. 46 одиниць придбали ще у 2007 році у лізинг. Це 24 автобуси «Богдан А 144» та 21 - «Богдан А 069». Однак, цей крок не виправдав себе. Уже кілька років всі автобуси стоять на території підприємства. Проблема у тому, що «Богдан-лізинг» так і не передав право власності, хоча усі кошти уже їм виплачені, на ці транспортні засоби. 

Володимир Пуц наголосив, що поки автобуси не будуть у власності ЛПЕ, з ними нічого не можуть робити. За його словами, відновлювати автобуси «Богдан А 144» є економічно невигідно, адже у них надмірне споживання палива (36 літрів дизпалива на 100 км) і їх експлуатація на маршрутах буде не рентабельна. А от автобуси марки «Богдан А 069» можна відремонтувати. 

Проте, Луцьке підприємство електротранспорту власними силами цього зробити не зможе через відсутність коштів. Це можна буде зробити за фінансової допомоги Луцької міської ради.

Володимир Пуц зауважив, що першочергово необхідно вирішити питання передачі автобусів на балан ЛПЕ з «Богдан-Лізинг».


Коментарі
14 Липня 2017, 04:28
В першу чергу потрібно омолодити керівництво ЛПЕ. Адже і сам в.о. директора і заступники директора та і деякі керівникм нижчого рівня уже давно пенсіонери.
16 Липня 2017, 20:54
Найбільша проблема для ЛПЕ - це новопризначений керівник. Людина абсолютно думає совковськими мірками. Люди для нього - сміття. Крчить з себе демократа а фактично і рота нікому відкрити не дає. ВВажає себе істиною в першій інстанції. Закони для нього не писані. В бувшу його каденцію окрім боргів по яких ЛПЕ має прблеми і сьгодні нічого не досяг. Два роки з половиною внаслідок його "ефективного" рішення" ЛПЕ не мало можливості направляти для підготовки водіїв тролейбусів людей. Якщо в Рвному з часу початку діяльності підприємства електротранспорту лише третій директорто в Луцьку після Кубіцького ( з 2009р) уже сьомий. Прийшли урвали для себе скільки можна і побігли. Про яку стабільність роботи підприємства мже бути мова.
09 Серпня 2017, 19:45
Так я згідний, найбільша проблема для підприємства - це пристаркуватий керівник, хоче керувати "сольдеповськими методами", а дійсно робить ще гірше, він любить кататись на службовій машині використовуючи велику кількість пального, а за цього хтось із працівників не одержує вчасно зарплату. Знаю його давно ще із часів Агропрому - мав молоду коханку і завжди катався з нею. Цікаво кого катає зараз.
Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром