Молодь розвінчала міф про соціальні мережі
У Молодіжному центрі навчили «отримувати максимум» від користування соціальними мережами.
Зустріч відбулася 27 листопада. Учасники говорили про найпопулярніші мережі «Facebook», «Вконтакте», «Одноклассники», «Twitter» та «Google+» – пишуть на сайті Молодіжного центру.
Під час зустрічі молодь розвінчала міф про те, що «Facebook» – це мережа для «багатших», «Вконтакте» – тільки для підлітків, «Одноклассники» – для старшого покоління, а «Google+» – «мертва» мережа.
Окрім того, фахівці з MassimoAgency пояснили як симбіоз соціальних мереж змусити працювати на користувача. Тож тепер учасники заходу знають, яку мережу краще використовувати для запрошення до участі у громадських заходах, а яку – для продажів та як грамотно робити пости та репости.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром