На Винниченка відкрили сучасний ситуаційний центр поліції

23 Грудня 2020, 16:25
3003

У Луцьку на Винниченку запрацював сучасний ситуаційний центр Головного управління національної поліції Волині.

Про це повідомляє пресслужба ГУНП.

Урочисте відкриття  відбулося 23 грудня. У заході взяли участь начальник департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Олексій Сергєєв, начальник ГУНП у Волинській області Юрій Крошко, голова Волинської обласної ради Григорій Недопад, перший заступник голови Волинської ОДА Сергій Мовенко, керівник Волинської обласної прокуратури Віктор Тимчук, інші представники влади та  правоохоронних структур області.

Ситуаційний центр поліції Волині розміщується на першому поверсі Головного управління, що по вулиці Винниченка, 11.

Юрій Крошко розповів, що ситуаційний центр – це один із найважливіших підрозділів Головного управління Національної поліції.

«Він відповідатиме за координацію, керування і спрямування всіх нарядів області. Крім цього, цей центр є своєрідним аналітичним мозком ГУНП: коли трапляються якісь події, пригоди, надзвичайні ситуації,  робота цього центру покликана, щоб скоординувати роботу всіх поліцейських підрозділів та  інших правоохоронних органів системи МВС. Якщо виникають якісь  надзвичайні ситуації, центр використовуватиметься спільно із представниками органів влади», – зазначив головний поліцейський.

 


Очільник поліції додав, що на проєкт витратили понад 7 мільйонів гривень. Олексій Сергєєв зазначив, що це вже 12-ий такий повноцінний ситуаційний центр в Україні і він є одним з найкращих в державі. Його функціонування надає можливість поліції оперативно, якісно, ефективно і своєчасно реагувати на події.  І для того, аби скоротити цей час реагування, саме й створюються такі комплексні системи, які не тільки організовують роботу всіх необхідних підрозділів в одному єдиному центрі, а й надають можливість передавати всю необхідну інформацію у відповідному  програмному забезпеченні.

Начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Віталій Ковальчук розповів, що до складу приміщень ситуаційного центру входять: ситуаційна зала, обладнана відеостіною, на яку виводиться, за необхідності, аналітична інформація; оперативні зали чергової служби (чергова частина, диспетчери, оператори); серверне приміщення; службові кабінети; приміщення з моніторингу системи електронного контролю за підозрюваними; кімната для зберігання зброї; кімната відпочинку, інші (побутові) приміщення у яких створені сучасні належні умови для співробітників  підрозділу.

У ситуаційному центрі на постійній основі щоденно працюють у середньому 25 осіб (відділ служби «102»; відділ диспетчерської служби; чергова частина; ситуаційний відділ). Тут можна спостерігати зображення з 585 камер, які встановлені по області: з них 40 «розумні» камери та 192 – в обласному центрі. Всього ж у підрозділи поліції по області виведено 711 камер.

Усім присутнім провели екскурсію ситуаційним центром, звернули увагу на те, що нині створено всі необхідні умови і для самих працівників, чого раніше не було.



Довідково:

Функціонування ситуаційних центрів регламентовано Указом Президента України (від 12 січня 2015 року № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020»), а також Рішенням Ради Національної безпеки і оборони України (від 25 січня 2015 року «Про створення та забезпечення діяльності Головного ситуаційного центру України»).

Читайте також: На Луцький аеродром повернули винищувач

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром