Лучан вчитимуть «продавати себе» у ЗМІ

13 Червня 2017, 18:28
2035 Джерело: www.astdesign.ru

Як знайти клієнтів серед аудиторії місцевих інтернет-видань та про інші важливі маркетингові деталі розкажуть на майстер-класі «Розміщення реклами у ЗМІ. Як? Де? Чому?».

Проведуть захід у середу, 14 червня в Просторі для роботи, творчості та відпочинку «Innerspace». Час зустрічі: 18:15 – 21:00.

Основні теми заходу:

  • Аудиторія інтернет-видання. Яку статистику треба просити в редакції, що можна знайти у вільному доступі.
  • Типи реклами в інтернет-виданнях: банери, тексти, спецпроекти, пости видання у соцмережах. Що вибрати.
  • Як виміряти ефект від реклами.

Експертом заходу є Керівник мережі гіперлокальних ЗМІ «Райoн.in.ua», координатор щорічної Літньої школи практичної журналістики у Луцьку Наталія Пахайчук.

Вона дасть відповідь на запитання, які завжди хвилюють рекламодавців: як знайти клієнтів серед аудиторії місцевих інтернет-видань? Як вдало вибрати ЗМІ для своєї реклами? Якою може бути реклама у ЗМІ і як правильно її підібрати для своїх потреб? Чи треба боятися маркування реклами?

Участь вільна за попередньою реєстрацією лише для учасників Клубу Ділових Людей та їхнього персоналу (до 2-х осіб від кожного учасника). Для інших учасників вартість заходу – 300 грн.

Зареєструватись можна за телефоном +38 098 209 58 11 – Тетяна Євдокимова або електронною адресою [email protected].
 

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром