Лучан вчитимуть «продавати себе» у ЗМІ
Як знайти клієнтів серед аудиторії місцевих інтернет-видань та про інші важливі маркетингові деталі розкажуть на майстер-класі «Розміщення реклами у ЗМІ. Як? Де? Чому?».
Проведуть захід у середу, 14 червня в Просторі для роботи, творчості та відпочинку «Innerspace». Час зустрічі: 18:15 – 21:00.
Основні теми заходу:
- Аудиторія інтернет-видання. Яку статистику треба просити в редакції, що можна знайти у вільному доступі.
- Типи реклами в інтернет-виданнях: банери, тексти, спецпроекти, пости видання у соцмережах. Що вибрати.
- Як виміряти ефект від реклами.
Експертом заходу є Керівник мережі гіперлокальних ЗМІ «Райoн.in.ua», координатор щорічної Літньої школи практичної журналістики у Луцьку Наталія Пахайчук.
Вона дасть відповідь на запитання, які завжди хвилюють рекламодавців: як знайти клієнтів серед аудиторії місцевих інтернет-видань? Як вдало вибрати ЗМІ для своєї реклами? Якою може бути реклама у ЗМІ і як правильно її підібрати для своїх потреб? Чи треба боятися маркування реклами?
Участь вільна за попередньою реєстрацією лише для учасників Клубу Ділових Людей та їхнього персоналу (до 2-х осіб від кожного учасника). Для інших учасників вартість заходу – 300 грн.
Зареєструватись можна за телефоном +38 098 209 58 11 – Тетяна Євдокимова або електронною адресою [email protected].
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром