ЛПЗ: мешканці незадоволені графіком руху тролейбусів

06 Червня 2017, 09:07
2131

Мешканка обласного центру звернулась до місцевої влади з проханням зняти тролейбуси з одного маршруту і передати їх на інший для покращення сполучення з віддаленним мікрорайоном міта.

Відповідну петицію розмістила на сайті ЄСМП сьогодні, 6 червня, місцева мешканка Ніна Мартинова

«До тих пір лучани не будуть купувати місячні проїзні квитки на тролейбус, поки змушені будуть ситуативно користуватися маршрутками!», – переконана вона. 

Жінка стверджує, що жителі мікрорайону ЛПЗ обурені необхідністю занадто довго чекати тролейбус як в прямому, так і в зворотньому напрямках, або ж переплачувати за проїзд в маршрутному таксі. 

На тролейбусних маршрутах №1 і №2 в будні і у вихідні курсує по 6 машин, інформує лучанка: «Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв.». 

У той же час, на маршрутах тролейбусів №15 і №15а у будні – по 5 машин, а оборот – 45 хвилин, відповідно, інтервал становить 9 хв. 

До того ж, аби «графіки тр. №1 і №2 не накладалися з графіками тролейбусів №15-15А, тобто щоб одиниці-двійки-п’ятнадцятки не їхали одна за одною разом, графіки відправлення з СКФ "Україна" відкориговані. Тому місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Коли починають ставати на обід, інтервал на 1-ці і 2-ці стає місцями 24-35 хв.(!)», – пише вона. 

Автор петиції також переконує, що і жителі проспекту Волі обурені: мовляв, на Старий ринок і у мікрорайон Гнідава-ЛПЗ часом дуже тяжко дочекатися тролейбуса №2, а зі Старого ринку їм так само тяжко дочекатися тролейбуса №1, «тому змушені переплачувати в маршрутному таксі». 

Крім того, вона зауважила, що тролейбусне сполучення проспектів Соборності і Перемоги з мікрорайоном ЛПЗ увечері закінчується о 21:20, проспекту Волі з ЛПЗ – о 22:00, «в той час як тролейбуси №15-15А продовжують курсувати центром міста, і дістатися до мікрорайону ДПЗ між 22:00 і 23:15 годинами неможливо нічим, крім маршрутного таксі або таксі – до тих пір, поки тролейбуси №15-15А не почнуть рухатись у депо». Але при цьому залишається відкритим питання, як дістатися до власних домівок мешканцям вулиць Станіславського, Бенделіані, бульвару Дружби Народів

У той же час, пасажири тролейбусів №15 і 15а можуть доїхати, куди їм потрібно, тролейбусами маршрутів №1, 2, 8, 9. 

Тож лучанка пропонує:

  • на тролейбусних маршрутах №1 і №2 в будні додати по дві машини. 
  • відповідно, на маршрутах №15 і №15а у будні скоротити по дві машини. 
  • вирішити питання з тролейбусним сполученням з мікрорайоном ЛПЗ до 23:30. 

«Мабуть, єдиний у місті кіоск ЛПЕ з продажу місячних проїзних квитків розташований якраз у мікрорайоні, про який йдеться в петиції. Хочете мати стабільний пасажиропотік – зверніть пильну увагу на існуючу проблему! Вирішення її практично не потребує додаткових капіталовкладень», – закінчує воє звернення до влади лучанка. 

Читайте також: Це ми йдемо у Європу: кондуктор нахамив літній пасажирці за звернення російською мовою

 

 

Коментарі
06 Червня 2017, 18:10
Я розумію, що усі жителі міста розумні і вважають себе обізнаними у будь яких питаннях, але це просто смішно читати таку маячню... Кожна людина повинна займатись своєю справою! Якщо кожен мешканець обласного центру буде керувати державним підприємством, міською радою то в нашомі місті буде бардак і анархія.
Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром