Чому мешканці міста скаржаться на роботу комунальних підприємств

17 Листопада 2015, 09:51
4446

З 12 до 15 листопада до групи оперативного реагування надійшло 1 837 нарікань на роботу житлово-комунальних підприємств.

Про це у вівторок, 17 листопада, на оперативній нараді повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

Загальна чисельність скарг лучан за період з 12 жовтня до 15 листопада становила 4 487 звернень, а це в середньому 130 дзвінків на день. Серед нарікань перше місце посіла житлово-комунальна сфера. Така велика кількість звернень пов’язана перш за все із початком опалювального сезону.

Через наближення зими збільшилися скарги і на адресу ДКП «Луцьктепло». До комунального підприємства надійшло 1 049 звернень, майже кожне з яких стосувалося теплопостачання. Несвоєчасний запуск тепла у будинки відбувався через виникнення проривів на зношених трубопроводах. Такі випадки були зафіксовані на більш як 10 вулицях міста, проте їх вдалося ліквідувати.

Нарікали лучани і на відсутність гарячої води.

«На контролі лишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на мережі біля будинків на проспекті Волі, 8, вулицях Січова, 1, Конякіна, 9-А, Кравчука,15 та Відродження, 26», – зазначила Лариса Карп’як.

Заступник міського голови Лариса Соколовська зауважила, що попри усі негаразди, опалювальний сезон загалом розпочали без великих проблем і попросила мешканців міста сплатити усі свої борги.

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024