«І в період кризи Шиба зумів навести в Луцьку лад», – волинський бізнесмен

03 Жовтня 2020, 18:00
4387

Генеральний директор ПрАТ «Волинь-Авто», колишній депутат Луцької міської ради Юрій Корольчук розповів, як Богдан Шиба, всупереч кризі, ризиків та критиці, зміг навести лад у Луцьку, домогтися зниження тарифів для лучан, ініціював розробку і затвердження у 2009 році генплану Луцька – одним із перших обласних центрів України.

Нагадаємо, сьогодні Луцька міська рада хоче перекроїти цей генплан на свій лад. У четвер, 8 жовтня, відбудуться громадські слухання із обговорення нового генплану.

У відеоролику, який опублікували на офіційній сторінці кандидата на посаду Луцького міського голови Богдана Шиби, Юрій Корольчук розповідає, що з Богданом Шибою познайомився, коли той був на посаді заступника голови обласної адміністрації:

«Мені здалося, що ця людина має якесь майбутнє політичне, він не зупиниться на досягнутому і буде добиватися всього нового – успіхів у роботі».

Мером, за словами генерального директора «Волинь-Авто», Богдан Шиба став у нелегкі часи, коли починалася криза.

«Я пам’ятаю, по місту проїхати тоді було дуже важко – не було дороги. Фактично він прийняв місто, яке було в занепаді, криза давила вже», – розповідає Корольчук.

Перше, що вирішив зробити тодішній мер Луцька Богдан Шиба – аби проїзд по місту став доступним.

«Де брати гроші? Фактично, коли ми починали цей період каденції, прийшов Шиба, в бюджеті було більше 60-70 мільйонів гривень бюджетної заборгованості, незважаючи на те, що бюджет міста тоді становив трохи більше, як півмільярда», – розказує Юрій Корольчук.

Тоді Шиба вирішив випустити облігації внутрішньої позики під гарантію держави. За словами Корольчука,  було багато противників такого рішення, але Богдан Шиба переконав, що іншого виходу, аби досягти бажаного результату, немає.

«Спочатку випустили облігації на 30 мільйонів, потім ще на 20 мільйонів. Було страшно, всі лякали, як будемо віддавати. Слава Богу дороги зробили, і після того дороги стали в Луцьку вже більш-менш нормальні до сьогоднішнього дня», – згадує Юрій Корольчук.

Після цього на сесії міськради ухвалили рішення про зниження комунальних тарифів.

«Це запам’яталося, я думаю, людям. Ми старалися тоді піти назустріч тим, хто не мав можливості платити високі ставки. Таким чином розвивалося місто», – каже гендиректор «Волинь-Авто».

Велику роль в розвитку міста, за словами Корольчука, зіграло й те, що Шиба за спеціальністю архітектор. Саме він зайнявся розробкою нового генерального плану, яким користуються до сьогодні.

«Це вже з його подачі, його стараннями був затверджений генеральний план забудови і розвитку міста Луцька. Цим планом користуємся ми, лучани, й сьогодні», – зазначає він.

«Багато було зроблено хороших справ, багато запам’яталося добрих справ. Хоча, як правило, критикувати легше. Але критикує більше той, хто менше всього робить. Моє ставлення до Шиби, як до людини, яка старалася в місті навести порядок, втримати ситуацію в руках. І йому, мені здається, в той період це вдалося. Бажаю йому успіхів!» – йдеться у відеоролику.

Читайте також: Богдан Шиба розповів, як йому принесли перший хабар

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024