Благоустрій, вибори і ЦНАП: на що скаржилися лучани у вересні

29 Вересня 2020, 11:58
Фото ілюстративне 1880
Фото ілюстративне

Упродовж вересня на «гарячу лінію» міської ради звернулися майже дві тисячі лучан.

Про це йдеться на сайті ЛМР.

Протягом звітного періоду фахівці групи оперативного реагування «15-80» прийняли 1840 дзвінків. У вересні лучан найбільше зверталися щодо отримання консультацій стосовно порядку здійснення благоустрою прибудинкових територій, зміни адреси місця голосування, графіку роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг.

Крім того, протягом вересня від лучан надійшло багато подяк за організацію святкування Дня міста, благоустрій Центрального парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки.

А щодо кількості звернень громадян та реагування на них підприємствами, установами та організаціями міста Луцька то варто зазначити, що до департаменту муніципальної варти надійшло 106 звернень. Інспектори оперативно реагували на усі повідомлення.

Таким чином, відновили благоустрій на вулицях Конякіна, 7а, Гордіюк, 29, просп. Соборності, 23; ліквідували звалище зрізаного гілля на вул. Степовій, 2; замінили люк на вул.Садовій, 1 та встановили кришку на колодязі на вул. Наливайка, 27; ліквідували витік на технічному водопроводі на вул. Карбишева/РЦ «Адреналін Сіті».

206 звернень стосувалися роботи житлово-комунальних господарств. 

До управління транспорту та зв’язку надійшло 49 звернень. Нарікали лучани на недостатню кількість транспортних засобів в ранкові та вечірні години та порушення заходів безпеки. Крім того, лучани просили відкрити нові транспортні маршрути, оскільки знають, що міська рада купує нові тролейбуси. Ще 5 звернень стосувались великого інтервалу руху транспортних засобів.

ПрАТ «Волиньобленерго» отримало для розгляду 138 звернень, що стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних ситуацій на вулицях міста. Зокрема, в результаті сильних поривів вітру 26 вересня виникали знеструмлення на багатьох вулицях

Варто зазначити, що протягом місяця спеціалістами ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» вдалось полагодити 15 ліфтів, ще 26 очікують на ремонт.

До КП «Луцькводоканал» надійшло 158 звернень.

97 звернень стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». Відтак, здійснили роботи по заміні та ремонту мереж гарячого водопостачання затакими адресами: Мазепи, 10-14; Гордіюк, 10; Карпенка-Карого, 11б; Декабристів кут Вороніхіна; Богомольця, 2д; Конякіна, 9а; Відродження, 39.

До КП «Луцьке електротехнічне підприємство – «Луцьксвітло» надійшло 75 звернень. Працівники підприємства відновили освітлення на вулицях Набережній, 4а; Нікішева, 25-27; Львівській, 73; Качалова, 2г; Шопена, 13; Космонавтів, 4; просп. Молоді. 9б; бульварі Дружби Народів, 8, 8а, 10. Крім цього, забезпечили належну робоу світлофорних об’єктів на вул. Боженка, 34; Карпенка-Карого кут Дубнівська; Ковельській кут Набережна.

До ТзОВ «ЛуцькТерКомСервіс» надійшло 13 звернень. 

Варто зазначити, за звітний період лучани менше скаржилися на роботу КП «Ласка».

Протягом вересня працівники відділу звернень громадян опрацювали 328 письмових звернень, що надходять на адресу керівництва міської ради: поштою, електронною поштою, через офіційний сайт міської ради, через скриньку, розміщену при вході у департамент ЦНАП.

Читайте такожНа Потебні та на Гнідавській облаштували нове освітлення

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром