Куди поскаржитись на неякісні послуги з пасажирського перевезення? Якщо Ви ще не знали всіх номерів телефонів, тепер маєте змогу зберегти їх собі усі – про всяк випадок.
Цією інформацією поділилися сьогодні, 5 травня, на сторінці Громадський транспорт Луцька у ВК.
У дописі йдеться про те, що, як показала практика, найефективнішим способом покращення транспортних послуг у Луцьку є скарги.
Тож, у випадках, коли Ви довго чекаєте маршрутку, немає тролейбусу або маршрутки згідно затвердженого розкладу, салон транспортного засобу у жахливому стані – телефонуйте на «гарячу лінію» Міської ради: 15-80 (з мобільних дзвонити 777 888), вкажіть причину дзвінка, номер маршруту та, при можливості, держномер маршрутки або бортовий – тролейбуса.
Також можна скаржитись самим перевізникам:
Читайте також: Затвердили результати конкурсу перевізників на трьох луцьких маршрутах