Лучанці, яка не могла повернути ноутбук у «Фокстрот», віддали гроші за товар

12 Вересня 2020, 13:10
9698

Лучанці, яка не могла скористатися правом на повернення товару в магазині «Фокстрот», повернули гроші.

Про це Район.Луцьк повідомила пресслужба магазину.

Клієнтці повернули сплачену за товар суму у встановлені законом терміни. Претензій чи скарг на роботу торгової мережі жінка до магазину не пред’являла.

У магазині розповіли, що 27 серпня у «Фокстроті» на вулиці Рівненській продали ноутбук HP Pavilion 15-cw1008ua лучанці Катерині Футрук. Відповідно до вимог ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупцю надали всю інформацію про товар. На момент реалізації виріб знаходився в технічно-справному стані, відповідав характеристикам, що заявлені виробником.

За словами пресслужби «Фокстроту», через декілька днів після придбання, клієнтка звернулася в магазин з вимогами повернути гроші за товар. За Законом України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар  належної якості протягом 14-ти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний  вигляд,  споживчі властивості,  пломби,  ярлики,  а  також розрахунковий  документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Нагадаємо, що після цього лучанка поскаржилася у мережі, що не може скористатися правом на повернення коштів, бо в магазині вимагали написати заяву і чекати на ї розгляд невизначений термін.

У магазині запевнили, що звернення Катерини Футрук прийняли відповідно до чинного законодавства і розглянули у встановлені законом строки. Для того, щоб упевнитися у дотриманні вищезазначених вимог, ноутбук перевірили на відсутність слідів використання. Станом на сьогодні лучанці повернули сплачені за товар гроші. Претензій чи скарг на роботу торгової мережі жінка до магазину не пред’являла.

Читайте також: Луцькі митники замішані у корупційній схемі на 100 мільйонів гривень

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром