Лучанка не може скористатись правом на повернення товару в магазині «Фокстрот»

11 Вересня 2020, 10:24
4569

Лучанка поскаржилася в мережі на магазин електроніки та побутової техніки «Фокстрот». 

Катерина Футрук придбала 27 серпня ноутбук та за два дні вирішила його повернути, але не змогла скористатись правом на повернення. Про це лучанка написала на своїй фейсбук-сторінці.

Покупку здійснювала у Луцьку в магазині «Фокстрот» на вулиці Рівненській, 89. 

«Через два дні після покупки я захотіла реалізувати своє законне право 14 днів і зробити повернення. І тоді як в інших магазинах повернення відбувається миттєво і безболісно, то у Фокстроті це трансформується у невизначений термін. Виявляється треба писати заяву про повернення товару і чемно чекати, коли заяву розглянуть і тобі подзвонять», – розповідає Катерина Футрук. 

Консультанти обіцяли розв'язувати проблему за 3-4 дні, але упродовж двох тижнів ніхто так і не вийшов на зв'язок.

Читайте також: Луцький салон «Юнона» підозрюють у сутенерстві

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024