Чому лучани отримують платіжки за гарячу воду й тепло у липні

27 Липня 2020, 16:46
4585

В комунальному підприємстві «Луцьктепло» пояснили, чому лучанам у липні приходять платіжки за опалення і гарячу воду.

Читачі розповіли Район.Луцьк, що їм досі приходять квитанції за оплату тепла та гарячої води, хоча опалення давно вже вимкнули. Лучани кажуть, що все оплатили, і станом на липень все було по нулях. Ми дізналися на підприємстві, чому така ситуація.

В пресслужбі «Луцьктепла» пояснили суть проблеми. Подаємо її нижче:

«З 1 січня ми перейшли на нову систему розрахунків. У нас з’явився особистий кабінет, ми підтягували нову базу споживачів. При цьому компанія, яка надала програмне забезпечення, запропонувала таке рішення, щоб борги збивали в одну суму «Борг Луцьктепло».

Споживачі зверталися до нас із проханням, аби ми ці борги розділили, щоб було як і раніше, борг за гарячу воду і борг за опалення, щоб здійснити цей розподіл.

Зробити його чисто не вдалося, і борги система розбила рандомно. Частину віднесли на опалення, частину на гарячу воду. Відповідно так і вийшло, що побачили заборгованість. Це стосується тільки боржників.

Якщо додати дві суми, то споживачі побачать, що це ті борги, які в них були раніше.

Вони не переплачують якусь незрозумілу суму, а тільки те, що вони не доплатили раніше. Це стосується боржників, ніякого авансування ми не проводили.

І ще один нюанс пов’язаний із тепловими лічильниками, власне з будинками, в яких є дахові котельні. В будинках, обладнаних даховими котельнями, є загальний будинковий лічильник тепла і є квартирні лічильники тепла. Необхідно було вчасно подати показники квартирних лічильників для того, щоб потім не виникало жодних питань.

Ми маємо показання теплового будинкового лічильника і показання тих, споживачі, яких передали свої показники з квартир. І відповідно перед новим опалювальним сезоном ми розраховували цю різницю і ділили нарахування по тепловій енергії по тих споживачах, які не подали показання.

Тому зараз, аби повністю вирішити ці питання з попередніми боргами, з розподілом, ми це зробили зараз. І власне в липневих платіжках, чи червневих це все було показано.

Я рекомендував би споживачам зареєструватися в особистому кабінеті і там повністю будуть видні всі розрахунки, нарахування по кожному місяцю. Зареєструватися, аби переконатися, чи борг справді такий, як він є в квитанції. Бо буває, що в квитанції одна сума, а коли люди заходять в особистий кабінет – вона інша. Важко сказати, з  чим це пов’язано, чи з роботою банків, чи ще з чимось.

Але точно знаємо, що в особистому кабінеті всі дані чіткі й актуальні. Якщо справді бачать, що щось не збігається, тоді звертайтеся в «Луцьктепло», спробуємо допомогти», – пояснили в коментарі Район.Луцьк у пресслужбі «Луцьктепла».

Читайте також: У Луцьку забудовник сплатив понад пів мільйона гривень штрафу 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024