Через чат-бот у Viber клієнти «Волиньгаз Збуту» можуть передати показання лічильників з фото
Клієнти «Волиньгаз Збуту» на 70% частіше використовують чат-бот у Viber для розрахунків за газ.
Про це повідомляє пресслужба «Волиньгаз».
З початку року до онлайн-сервісу 7104ua у Viber долучились 7,6 тисячі клієнтів «Волиньгаз Збуту». Станом на 1 червня таких користувачів уже 18056. Чат-бот зручний і за допомогою нього під час карантину споживачі газу дистанційно передають показники лічильників, сплачують за газ та контролюють стан особового рахунку.
Перевага чат-бота 7104ua у Viber у тому, що під одним акаунтом можна зареєструвати та обслуговувати не лише себе, а й своїх близьких і рідних. Один користувач може вести до п’яти особових рахунків.
«У сучасному світі зміни відбуваються дуже швидко, ритм життя неймовірно насичений, тож і ми стараємося йти в ногу з часом. Щоб наші клієнти не витрачали купу часу в чергах, працює вайбер-бот. Передати показники і сплатити рахунки легко і просто, адже телефон у більшості з нас завжди з собою», – розповідає директор ТОВ «Волиньгаз Збут» Микола Тищук.
Щоб долучитися до 7104ua в Viber, користувачу треба відсканувати QR-код. На сьогодні 18056 клієнтів уже встигли оцінити переваги чат-боту, а саме: цілодобовий доступ в режимі онлайн, відсутність черги і швидка сплата рахунків, безпечний доступ, а також можливість користуватися послугою де завгодно і коли завгодно.
Також діє нова функція – через чат-бот Viber 7104ua тепер можна передати показання лічильників з фото. Вона запроваджена для корекції неправильно введених показників лічильника.
Показання газового лічильника у чат-боті Viber 7104ua можна підтвердити світлиною. Після ручного введення показань чат-бот пропонує споживачеві додати фото лічильника, яке можна завантажити з галереї телефону.
Можливості онлайн-сервісів 104.ua постійно розширюються. Тепер компанія приймає показання лічильників з фото у Viber. Система вдосконалюється і проходить своєрідне навчання. Незабаром з’явиться функція розпізнавання показання лічильників за світлиною, поки що вона доступна тільки в мобільному додатку для iOS.
Згодом цю технологію будуть використовувати для корекції показань, внесених з помилками.
Адже споживачі нерідко стикаються із цією проблемою. Зазвичай у такому випадку їм необхідно звернутись до центру обслуговування клієнтів, написати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.
Однак, особистий кабінет на сайті 104.ua все одно залишається лідером і має найбільший попит серед доступних онлайн-сервісів. І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написавши повідомлення, є можливість замовити зворотний дзвінок контакт-центру. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки прийде квитанція до поштової скриньки, в особистому кабінеті можна завантажити та роздрукувати її.
Читайте також: За період карантину більше 100 тисяч клієнтів «Волиньгазу» сплатили за доставку онлайн
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром