«15-80» в дії: на що найбільше скаржаться лучани 

16 Червня 2020, 11:37
«15-80» в дії: на що найбільше скаржаться лучани  3269
«15-80» в дії: на що найбільше скаржаться лучани 

В період з 11 травня до 14 червня 2020 року на адресу міської ради надійшло 2411 дзвінків.

Найбільше додзвонювачів цікавили питання порядку проведення нарахувань за холодне й гаряче водопостачання та утримання будинків, передачі показників лічильників, графіку роботи Департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг, вартості та терміну виготовлення закордонних паспортів тощо. Про це йдеться на сайті Луцькради.

354 звернення стосувались питань запровадженого карантину та тимчасового призупинення роботи об’єктів загального користування. Найбільше турбувало лучан питання щодо відновлення руху громадського транспорту. 15 лучан звернулись з проханням забезпечити продуктами харчування одиноких людей похилого віку, які були переадресовані до фахівців Тимчасового оперативного центру.

На адресу ПрАТ «Волиньобленерго» отримали 190 звернень, що стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних відключень на вулицях міста. Зокрема, 30 травня протягом кількох годин не було напруги в будинках на вул. Панфілова; Мічуріна; Рівненській; Купріна; Кутузова; 2 червня на Вересневому мікрорайоні; 10 червня на Балці; 10-11 червня в Старому місті; 12 червня в районі вул. Дубнівської. Всі аварійно- ремонтні роботи виконано.

ПАТ «Укртелеком» надійшло 9 звернень. Лучани повідомляли про відкриті колодязі на вул. Дубнівській кут Вишнівецька; Конякіна, 12а біля магазину «Сім-23»; Карпенка-Карого біля готельно-ресторанного комплексу «Срібні лелеки» та про пошкоджені лінії зв’язку на вул. Саперів, 5-7 та Замковій, 33. На всі звернення відреаговано впродовж 1-2 днів.

ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» 21 звернення. У зв’язку із закінченням терміну експлуатації, на даний час, зупинено 19 ліфтів в будинках на вул. Конякіна, 15/1,2 під’їзд, 17/1,2 під’їзд; Кравчука, 2/1,2,3 під’їзд; 42/1,2 під’їзд; Даньшина, 52а/1 під’їзд; просп. Молоді, 7/1,2 під’їзд; 12/1,2 під’їзд; Соборності, 20/1,3 під’їзд; 38/3,4 під’їзд; бульвар Дружби Народів, 10/1під’їзд.

Варто відзначити роботу працівників КП «Луцькводоканал» – 181 звернення. 13 червня внаслідок виходу з ладу лінії живлення не працювали свердловини в селі Рованці, що призвело до зменшення запасу води на Дубнівському водозаборі, в результаті чого впав тиск в водопровідній мережі. Працівниками підприємства оперативно були вжиті заходи, станом на ранок 14 червня тиск в мережі нормалізувався. Окрім цього, протягом однієї доби проведено аварійно-ремонтні роботи на водопровідній мережі на вул. Даньшина, 1, Кравчука, 15л, Миру кут Алмазова, Волгоградській, 13, Маковського, 4, Ветеранів, 4, бульварі Дружби Народів, 8а; замінено аварійні ділянки водогону на просп. Волі кут Шопена, просп. Волі кут Сенатора, вул. Мамсурова, 2-6. Також впродовж декількох годин було замінено пожежний гідрант на вул. Степана Кривенького, 17 та запірної арматури на просп. Волі, 21, вул. Львівській кут Потебні. Проведено заміни насосної на районній станції підкачки води на просп. Соборності та модернізовано насосні на вул. Будівельників та вул. Кременецькій.

ДКП «Луцьктепло» – 80 звернень. Ліквідація поривів на мережі на вул. Привокзальній, 14-14а; Львівській, 73-73а; С.Ковалевської, 52; Космонавтів, 4 та просп. Соборності, 30а відбувалась протягом 1-3 діб, в результаті чого в будинках тимчасово було припинено гаряче водопостачання. Також замінено труби теплопостачання на просп. Молоді, 6.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство – «Луцьксвітло» отримало 43 звернення. Відновлення освітлення на вулицях Наливайка, 49; Саперів, 13; Івана Франка, 14-18 було здійснено протягом 5 днів. Працівниками підприємства було забезпечено відновлення роботи світлофорних об’єктів на вул. Львівській, 28; Ковельській кут Шевченка; Рівненській кут Відродження; просп. Перемоги кут Грибоєдова. На численні звернення громадян змонтовано освітлення пішохідних переходів на вул. Глушець. Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» - 31 звернення. Працівниками підприємства прочищено мережу зливової каналізації на вул. Шкільній, 17; Ціолковського, 30 та закрито колодязь на вул. Карпенка-Карого кут Задворецька.

Щодо несвоєчасного вивозу побутових відходів забезпечено оперативне реагування за адресами: вул. Панфілова, 24; Кравчука, 34; Гончара, 7; Підгаєцька,18; Львівська, 63а; Конякіна, 7а; Гнідавська, 65. Зокрема, ліквідовано звалища зрізаного гілля за такими адресами: вул. Ковельська, 6; Кравчука, 10; 8-го Березня, 33; просп. Перемоги, 1а; Соборності, 15, 40 та інші.

КП «Ласка» – 7 звернень. Питання вирішуються в найкоротші терміни. Щодо безпритульних тварин надходили звернення від мешканців за адресами: вул. Львівська, 63; Станіславського, 50; Декабристів, 22, 27; Мамсурова, 9; просп. Грушевського, 1.

Повідомляли мешканці міста про відсутність електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, забиття каналізаційних стояків в будинках на вул. Козакова, 1; Дубнівській, 12; Чорновола, 6; Кравчука, 19б, 32; Конякіна, 29а; Молоді, 9а; Космонавтів, 4; Федорова, 2а; Арцеулова, 1 та інші. Про всі звернення, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», поінформовано голів ОСББ.

Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради отримав 189 звернень.

Читайте також: У Луцьку внесли зміни до бюджету: яких сфер це стосується

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024