Лучани зможуть вирішувати усі побутові проблеми одним дзвінком

07 Березня 2017, 17:45
3503

У місті планують відкрити кол-центр, де лучани зможуть повідомляти про свої проблеми та отримувати довідкову інформацію. 

Про це перший заступник міського голови Тарас Яковлев розповів на прес-брифінгу у вівторок, 7 лютого. 

Він зауважив, що на нараді представники міської влади вирішили, що створення єдиного кол-центру вже на часі. Для його запуску не потрібно багато ресурсів, а в Україні є достатньо прикладів того, як ідею можна реалізувати.   

«Є ідея на базі одного зі структурних підрозділів створити структуру, яка буде заміняти усі диспетчерські служби на всіх комунальних підприємствах міста. Тобто люди, якщо матимуть певну проблему з тим, що зникло світло, порвало трубу, чи застряг ліфт, будуть телефонувати за одним номером, і ця служба буде розкидати завдання з ліквідації тієї чи іншої аварії по структурних підрозділах», – розповів Тарас Яковлев. 

За тим, як підрозділи вирішують проблеми лучан, які зателефонували у центр, вестиметься чіткий контроль. 

Додатково у кол-центрі можна буде отримати і консультації стосовно будь-яких питань. 

«Людина зможе вияснити стан податку на землю, можливість встановлення тимчасової споруди, продовження договору оренди на об’єкт нерухомості міської комунальної власності», – додав заступник мера. 

За словами Тараса Яковлева створити такий центр планують ще у 2017 році.

 

Софія СІЧКУН

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024