Як відкрити інтернет-магазин підлогових покриттів: інструкція від експертів

07 Квітня 2020, 12:08
Як відкрити інтернет-магазин підлогових покриттів: інструкція від експертів 3419
Як відкрити інтернет-магазин підлогових покриттів: інструкція від експертів

Створити та запустити інтернет-магазин можна всього за кілька днів. Не потрібно шукати й орендувати торгову точку, наймати продавців, укладати договори та проходити десятки інстанцій. Все максимально просто та зручно: досить відкрити ФОП та починати роботу.

Однак, у якій ніші починати бізнес? Адже сьогодні практично всюди існує велика конкуренція, і зайняти вигідне місце дуже непросто. Разом з експертами популярного інтернет-магазину «Контракт Пол» ми вирішили розібрати тонкощі запуску магазину підлогових покриттів. Уважно ознайомтеся зі статтею: буде багато унікальної інсайдерської інформації від топових фахівців у своїй ніші.

Опрацювання асортименту магазина

Експерти радять почати розробку магазину зі складання детальної товарної карти. Адже, щоб успішно конкурувати на ринку потрібно грамотно вибрати асортимент для забезпечення:

  • Зручної навігації. Чим простіше користувачам дивитися каталог, тим довше вони будуть затримуватися в магазині. А поведінкові фактори, які формуються на основі взаємодії людини з сайтом, є одними з найбільш вагомим елементів ранжування у пошукових системах.

  • Якісної структури для SEO-просування.

  • Можливості подальшого розширення.

Опрацьовувати асортимент майбутнього магазину бажано разом з маркетологом, який в подальшому буде супроводжувати проект. Ви вноситимете свої пропозиції щодо товарів, а фахівець допоможе все розмістити так, щоб з технічної точки зору це було максимально зручно та правильно.

Створювати власне магазин краще не з нуля, а на основі готових конструкторських рішень. Набагато дешевше взяти зібраний «движок» магазину та відредагувати його під свої особливості. На адаптацію готової структури у спеціалістів піде 7-10 днів.

Навчання команди консультантів

Після запуску магазину важливо забезпечити якісне обслуговування клієнтів. Адже в умовах високої конкуренції сервіс є однією з головних переваг, що забезпечує залучення нових користувачів. Для цього вам потрібна команда кваліфікованих продавців.

Що потрібно зробити, щоб робота відділу продажів була максимально продуктивною:

  • інтегрувати CRM-систему;

  • створити систему внутрішнього навчання. Постійно підвищувати кваліфікацію фахівців за рахунок зовнішніх тренінгів та семінарів;

  • підготувати скрипти продажів.

Сьогодні успішно працює та приносить прибуток тільки системний бізнес. Усі процеси повинні бути автоматизовані та налагоджені, щоб навіть у разі зміни співробітників не страждала якість роботи.

Додатковий прибуток за рахунок продажу послуг

Фахівці «Контракт Пол» відзначають, магазин підлогових покриттів може збільшити свій дохід на 20-30% за рахунок додавання до асортименту супутніх послуг. Багато людей після покупки матеріалів потребують:

  • демонтажу старого покриття;

  • укладання ламінату, лінолеуму, ковроліну, плитки тощо;

  • професійного догляду за покриттям;

  • реставрації та ремонту зіпсованих виробів.

Невелика команда монтажників може виконувати кілька подібних замовлень на день. При цьому клієнтам не потрібно шукати сторонніх фахівців, що помітно підвищить лояльність до вашого магазину. Але, щоб підтримувати репутацію, доведеться забезпечувати високу якість послуг. Успішного запуску.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром