Хто очолить «АвтоПаркСервіс»?

23 Лютого 2017, 19:52
2052

Свої кандидатури на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «АвтоПаркСервіс» подали екс-директор цього КП, член виконкому і учасник АТО, чоловік без досвіду роботи та випускник херсонського вишу.

Відповідно до контракту, підприємство очолював Тарас Бас. Проте, він пішов на службу в ЗСУ, відтак, через пролонгацію контракту були змушені обрати нового директора на заміну Басу. Ним свого часу став Олександр Мартинюк. В кінці грудня 2016 року під час сесії міськради він заявив про бажання залишити посаду. До того ж, у нього й так завершився контракт, - пише ІА Волинські Новини.

Відповідно до п.4.2 Порядку проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників підприємств, установ, організацій та закладів, що є у міській комунальній власності, оголосили конкурс на заміщення вакантної посади. Заявки подали четверо бажаючих.

Хто «мітить» у крісло

Мартинюк Олександр Миколайович – громадянин України, 1981 р.н., у 2006 році закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство». Загальний стаж роботи понад 16 років, з них стаж роботи на керівних посадах понад 1 рік.

Саме він понад рік очолював «АвтоПаркСервіс», коли КП демонструвало «мінливу» результативність. За підсумками 9 місяців 2016 року підприємство заробило «чистими» 18,4 тисячі гривень.

Не додає «плюсів» особі директора й історія з луцьким «евакуратором Шредінгера», який то був, то не був. Спочатку для участі в торгах на його покупку не знайшлось кандидатів. Тоді купити евакуатор, аби потім здати за 16 тисяч гривень в місяць в оренду, запропонували в міськраді луцькому підприємцю Володимиру Пащенку. Після піврічної епопеї, евакуатор розпочав роботу 8 жовтня.

Проте згодом стало відомо, що евакуатор може піднімати далеко не всі автомобілі – джипи та навіть мікроавтобуси йому просто не під силу. Тому його просто виставили на продаж.

Не забули лучани і те, що свого часу Мартинюк відмовився надати інформацію щодо договорів, укладених з підприємством, посилаючись на таємницю персональних даних. Депутати таку позицію назвали зневагою.

Зрештою, на останній сесії 2016 року депутати визнали роботу підприємства незадовільною, а Мартинюк заявив, що хоче звільнитися. Мовляв, це рішення було його внутрішньою мотивацією.

Денисенко Сергій Вікторович – громадянин України, 1981 р.н., у 2004 році закінчив Тернопільську академію народного господарства і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси». Загальний стаж роботи - 10 років. Стаж роботи на керівних посадах відсутній.

Сергій Денисенко є членом виконкому Луцької міської ради – його ввели за поданням обласної спілки ветеранів АТО, адже він є колишнім військовослужбовцем 51 ОМБ. До останнього часу він працював майстром виробництва на підприємстві «Рута». Пройшов бойовий шлях: ДАП, Піски, Авдіївка, Дебальцеве, Іловайськ.

Ковальчук Тарас Володимирович – громадянин України, 1990 р.н., у 2012 році закінчив Волинський національний університет імені Лесі Українки і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Міжнародна інформація». Стаж роботи, в тому числі на керівних посадах, відсутній.

Жодних згадок у ЗМІ про Тараса Ковальчука знайти не вдалось. На його особистій сторінці в Фейсбуці, здебільшого, фото з відпочинку та сімейні знімки.

Форманюк Олександр Вікторович – громадянин України, 1974 р.н., у2009 році закінчив Херсонський державний технічний університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Технологія машинобудування». Загальний стаж роботи, в тому числі, на керівних посадах - понад 3 роки.

Єдина згадка про чоловіка у мережі – порожня сторінка в Фейсбуці. Зауважимо, що серед нечисельного переліку «друзів» Олександр Форманюка – активіст «Автомайдану Волині» Сергій Поха.

***

Останній термін подачі заявок завершився 17 лютого. Нині спеціальна конкурсна комісія оцінить кожного з кандидатів та обере того, хто очолить перспективне, враховуючи встановлення платних паркінгів у місті, підприємство.

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром