Як вирішити «газові» питання під час карантину

19 Березня 2020, 17:40
2177

19 березня – Міжнародний день клієнта. «Волиньгаз» вітає споживачів зі святом та зичить усім здоров’я, тепла й затишку.

Під час карантину в багатьох волинян виникають питання стосовно газопостачання. Знайти на них відповіді можна не виходячи з дому: за допомогою онлайн-сервісів. Про це повідомляє пресслужба «Волиньгазу».

Понад 60 тисяч волинян переконалися в тому, що онлайн-сервіси «Волиньгаз» – це просто і зручно. Серед них лучанка Олена Безрукова, яка радить використовувати сучасні технології:

«Користуюся особистим кабінетом 104.ua вже більше року. Взагалі, намагаюсь максимально використовувати можливості сучасних технологій, тому зареєстрована у таких кабінетах усіх постачальників послуг 104.ua має багато перереваг: завжди просто передати дані лічильника, можна побачити суму до оплати і сплати не виходячи з дому, легко переглядати історію показників та оплат, що дає можливість порівняти кількість використаного газу з минулим місяцем та навіть роком, при необхідності можна роздрукувати квитанцію. Рекомендую всім іти в ногу з часом, контролювати своє використання газу та оплати, всього в декілька кліків в особистому кабінеті 104.ua», – зазначила волинянка Олена Безрукова.

 

«Основна перевага особистого кабінету 104.ua – це доступність інформації по рахунку. Тут завжди все чітко і нічого зайвого», – ділиться враженнями Олександр Кондратюк, мешканець Володимира-Волинського.

Нещодавно він став переможцем розіграшу від «Волиньгазу» і отримав два квитки на концерт Тіни Кароль. Олександр розповідає, що вже близько трьох років користується особистим кабінетом на сайті 104.ua, неодноразово рекомендував його друзям і також створив кабінет мамі.

Читайте також: Карантин як форс-мажор для бізнесу. АДВОКАТ РАЙОНУ

Керівник клієнтського сервісу «Волиньгазу» Юрій Петрук під час карантину радить усі «газові» питання вирішувати віддалено, за допомогою:

– особистого кабінету на сайті 104.ua
http://bit.ly/cabinet104

– мобільного додатку 104Mobile для Android
http://bit.ly/104Android

– мобільного додатку 104Mobile Light для iPhone
http://bit.ly/104iPhone

– чат-бота «7104ua» у Viber
http://bit.ly/7104uaViber

«Реєстрація в особистому кабінеті на сайті 104.ua триває не більше семи хвилин. Зареєструвавшись, ви зможете контролювати свої витрати, сплачувати онлайн, передавати покази лічильника тощо. У часі карантину радимо зареєструвати в онлайн-сервісах своїх рідних, аби вони теж могли мати усю потрібну інформацію під рукою», – зауважує Юрій Петрук.

Читайте також: Для українських газовиків екстрено запустили виробництво захисних масок

 

Довідково: На період карантину компанія «Волиньгаз» обмежила роботу Центрів обслуговування клієнтів, ввела мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Для тих клієнтів, які раніше замовили виготовлення документів діє послуга Onduty: у Центрах обслуговування клієнтів черговий персонал опрацьовує в режимі онлайн термінові заяви, здійснює видачу або отримання документів. Усі бригади аварійно-диспетчерської служби «Волиньгазу» працюють в режимі 24/7, телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.

 

Читайте також:

 

 

 

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром