Луцькі перевізники маніпулюють питанням подорожчання проїзду, – депутат

08 Лютого 2017, 17:26
1962

Перевізники міста наполягають на підвищенні вартості проїзду у громадському транспорту з 3 до 5 гривень. Вони аргументують це зростанням ціни на пальне, утім, самі ж досі не показали реальний пасажиропотік.

Про це йшлося під час круглого столу у міськраді у середу, 8 лютого, повідомляє прес-служба «Народного контролю» у Facebook.

За словами перевізників, підняття тарифу спричинене можливим подорожчанням дизпалива, яке і сьогодні, на їхню думку, не співставне із вартістю проїзду.

«З 2014 року стрімко подорожчало дизпаливо. І сьогодні наші постачальники попередили, що через два тижні воно коштуватиме 23 гривні за один літр», - зазначив директор підприємства «Санрайз» Юрій Девіцький. Підтримав його і колега Сергій Дьомін з АТП №10, який побоюється, що пальне може коштувати через півроку і 30 гривень за літр у зв’язку із підвищення заробітної плати.

Девіцький додає, що вдень потрібно заправити автобус на 90 літрів пального, що виходить майже 2 тисячі гривень. Також перевізник скаржиться, що у нього великі кредитні зобов’язання, тому вони наполягають на зростанні тарифу.

Натомість депутат Луцької міської ради, голова фракції «Народний контроль» Павло Данильчук вважає, що питання подорожчання проїзду є передчасним і маніпулятивним, адже пасажиропотік у Луцьку так і не вивчений, а перевізники не надали конкретної інформації, щоб аргументувати такі дії.

«Я вважаю, що перевізники подали інформацію, як їм вигідно. Ви маніпулюєте питанням подорожчання тарифу на перевезення, порівнюючи складові його собівартості. Зокрема щодо вартості дизпалива. Два роки тому ми підвищували вартість з 2 до 3 гривень, а ви нам статистику показуєте 2009 року. Ви порівнюєте з тим, з чим не можна порівнювати. І тому, коли ви говорите про підвищення дизпалива, це не відповідає дійсності масштабів цих двох років», - зазначив депутат.

Він звернувся до перевізників, щоб вони надали інформацію на прикладі одного автобуса, скільки він перевозить пасажирів і яка ситуація з пільговиками.

Зрештою учасники круглого столу погодилися, що перша зустріч із перевізниками міста нічого не вирішить, тому що немає об’єктивної картини пасажиропотоку. А у міській раді повідомили, що ще проводять моніторинг пасажиропотоку на окремих маршрутах. Таким чином, вирішили продовжити вивчення пасажиропотоку та дати остаточну відповідь згодом.

Читайте також: Луцькі маршрутки насправді мають подорожчати не до 5 гривень, а на 5 копійок

Коментарі
08 Лютого 2017, 21:34
А яка мені різниця докредитів які набрала ця безтолоч з санрайзу і інщих атп. Вони наьрали а людям платити
09 Лютого 2017, 00:08
А чому б депутатам не зайнятись вивченням пасажиропотоку самим? Задійте муніципальну поліцію для хронометражу. Буде з них хоч якась користь.
09 Лютого 2017, 11:09
Да вони вам подадуть пасажиропотік такий якім їм треба !!!<br/>Це треба незалежну людину причому так щоб перевізник і не знав що він рахує людей!!!<br/>От тоді влада подивиться як справи !<br/>По 1600грн в день здають водії чистими самі заправляють а все що вище то зарплата!<br/>Невже дохід в місяц з однієї маршрутки в майже 50 000 грн це мало????!!!!!!!!!<br/>Про що ми говорим !!Хай міськрада очі відкриє і лапшу з вух знімить!!!!!
09 Лютого 2017, 11:49
Один маршрут № 201 порядний, ходить за графіком . Всіх інших вранці , з 06.30 не побачиш.
Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024