На що скаржилися лучани за останній місяць

13 Жовтня 2015, 09:13
2758

Упродовж 15 вересня –15 жовтня на адресу міської ради в групу оперативного реагування надійшло 2 071 телефонних звернень.

Про це повідомили на оперативній нараді Луцької міської ради 13 жовтня.

22% усіх звернень стосувалося роботи комунального підприємства «Луцьктепло»  –  щодо відсутності гарячої води в помешканнях лучан. До сьогодні у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на вулиці Конякіна, 36, Кравчука, 26, Федорова, 4 гарячу воду не подають.

19% дзвінків надійшло щодо діяльності житлово-комунальної сфери. На виконання ЖКП-2 було передано 66 повідомлень, ЖКП-3 – 40, ЖКП-7 – 31, ЖЕК-8 – 48, ЖКП-11 – 44.

68,9% стосувалося відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. 20 вересня внаслідок негоди сталося пошкодження лінії, що призвело до відсутності електроенергії на вулицях Ковельська, Дубова, Стефаника, Симеренка, Степова, Путінцева, Володимирська, Липова, Городецька, Нахімова, Ліскова. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками «Волиньобленерго».

66 дзвінків, які надійшли на номер 15-80, стосувалися діяльності КП «Луцькводоканал». Працівники ліквідували прориви водопровідних ліній та прочистили зовнішні каналізаційні мережі.

47 дзвінків надійшло з приводу освітлення вулиць та прибудинкових територій. За звітний період було відновлення освітлення вулиць: Лермонтова, Ставки, Шопена, На таборищі, Світла, Гордіюк, Дружби Народів. На контролі залишається ще кілька неосвітлених вулиць.

24 повідомлення стосувалося «Луцькспецкомунтранс». Про несвоєчасний вивіз сміття та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вулиць Писаревського, 4, Гончара, 3-А, проспекту Волі, 68, Грушевського, 31.

Щодо роботи ліфтів у групу реагування надійшло 19 звернень.

Також лучан турбує якість роботи маршрутних таксі, зокрема великий інтервал руху, відсутність ранішніх та вечірніх рейсів, неналежна поведінка водіїв автобусів та їх небажання їхати на кінцеву зупинку КРЗ. Зокрема, скарги стосувалися маршрутів №№ 1,8,9, 9-А, 10, 11, 17, 18, 22, 23, 25, 26, 27-А, 32.

Кілька звернень надійшло стосовно роботи тролейбусів №№ 6, 9. Усі звернення передано для моніторингу в Луцьке підприємство електротранспорту.

13 звернень передали на реагування до муніципальної міліції. Вони стосувалися незгоди мешканців з проведенням будівельних робіт біля їхніх будинків, благоустрою прибудинкових територій, спалювань залишків рослинності.

Всього вісім звернень надійшлощодо безпритульних собак. Усі вони передані на реагування КП «Ласка».

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром