Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Скільки лучан скористалися послугами сервіс-центру EVODA 
Скільки лучан скористалися послугами сервіс-центру EVODA 

Скільки лучан скористалися послугами сервіс-центру EVODA 

13:45 11.02.2020
385

За пів року близько 20 тисяч лучан скористалися послугами сервіс-центру EVODA.

Сервісний центр такого типу є першим в Україні, орієнтований на індивідуальне обслуговування кожного клієнта-отримувача послуг КП «Луцькводоканал». Про це повідомили у відділі інформаційної роботи ЛМР.

«Велика кількість відвідувачів підтверджує ефективність саме такого методу роботи з клієнтами, коли споживачі отримують увесь комплекс послуг в одному місці, звернувшись до кваліфікованого фахівця, отримавши консультацію та супровід у вирішенні особистих питань, пов’язаних з отриманням, оплатою та нарахуваннями за послуги водопостачання та водовідведення», – кажуть в установі.

Крім того, у сервісному центрі КП «Луцькводоканал» надавали послуги по оформленню та видачі електронних квитків лучанам. Протягом кількох тижнів здійснили оформлення та видачу близько 3000 таких квитків. Нині у приміщенні сервіс-центру діє термінал, де кожен може придбати електронний квиток та здійснити поповнення рахунку.

«Надалі центр обслуговування клієнтів EVODA збільшуватиме кількість сервісів для зручності та комфорту кожного клієнта», – обіцяють співробітники.

Нагадаємо, сервіс-центр працює за адресою: Луцьк, пр. Соборності, 25 (у дворі напроти ресторану «Княжий двір»).

Довідково. Офіс обслуговування клієнтів EVODA – перший заклад такого рівня серед водоканалів України. Тут кожен одержувач послуг водопостачання та водовідведення може отримати допомогу та вирішити питання, пов’язані з діяльністю КП «Луцькводоканал». Люди відчувають індивідуальний підхід до вирішення їхніх проблем, отримують відповіді на хвилюючі питання, витрачаючи при цьому мінімум часу. Тут створено всі умови для максимального комфорту споживачів. До прикладу, сплатити за послуги водопостачання і водовідведення у сервіс-центрі можна без комісії. Також офіс доступний і зручний для людей з інвалідністю, мам з візочками, для людей будь-якого віку.

Послуги сервіс-центру EVODA:

1. Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників, нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо;

2. Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань;

3. Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно-кошторисної документації;

4. Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача»;

5. Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення;

6. Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.

7.Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.

Близько 200 чоловік протягом дня відвідують сервіс-центр EVODA.

Заклад працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя. Запрошуємо клієнтів КП «Луцькводоканал» та усіх бажаючих ознайомитися з діяльністю інноваційного та сучасного фронт-офісу EVODA.


Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
29 лютого
Вчора
27.02.2020
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин