Нагадали про заборону розміщення реклами на головних фасадах будівель Луцька

30 Січня 2020, 13:24
Розміщення реклами у центрі Луцька 2765
Розміщення реклами у центрі Луцька

У Луцьку заборонили розміщувати будь-яку зовнішню рекламу на головних фасадах будівель та споруд Луцька. 

Рішення, яким затвердили концептуальні основи розміщення та розвитку зовнішньої реклами, у Луцьку діє з жовтня 2019 року. Згідно з ним,  всі головні фасади будівель та споруд на території міста мають бути звільненні від будь-якої зовнішньої реклами. Про це йдеться на офіційному сайті Луцької міської ради.

«Дозволяється розміщувати відеоекрани, електронні табло та кронштейни індивідуального виготовлення, але лише за наявності дозволу, який видається в ЦНАПі на підставі рішення виконавчого комітету. На вікнах не може бути жодних наклейок, банерів, причіпок, наліпок», – зазначила начальниця управління розвитку підприємництва та реклами міської ради Наталія Рибай.

Тим часом внутрішня реклама у вітринах чи віконних прорізах, яка йде для огляду ззовні, може бути розміщена, проте повинна займати не більше 50% віконного скла.

«Така реклама повинна розміщатися у вигляді світлових боксів і сучасних рекламних засобів, а не у вигляді поклейок. Має бути сучасна подача», – наголосила Наталія Рибай.

Дуже часто об’єкти торгівлі та сфери надання послуг використовують штендери. З жовтня минулого року вони теж під забороною, адже перешкоджають руху та нагромаджують міський простір. Табу тепер на рекламу й на будь-яких огорожах та тимчасових спорудах.

На проспекті Соборності можна розміщувати рекламу на глухих, бічних та задніх фасадах за наявності глухої стіни, яка займає третину площі фасаду. Потрібно лише зробити відповідний дозвіл.

Контролювати стан зовнішньої реклами та вивісок у Луцьку уповноважене комунальне підприємство «Луцькреклама». Його директор Олександр Ковальський пояснив підприємцям, що перед тим, як провести примусовий демонтаж незаконної реклами, інспектори цього комунального підприємства ведуть переговори та вручають акт щодо виявлених порушень.

«На приведення реклами та вивісок до належного рівня дається час, однак якщо підприємець не йде нам на зустріч, тоді застосовуються штрафні санкції, а в управління Держпродспоживслужби, яка займається фінансовими стягненнями з суб’єктів господарювання, скеровується подання. Однак, це вже у крайніх випадках», – сказав він.

Читайте також: Волинських школярів закликають долучитися до «‎Zero Waste School»

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром