Лучан змушують переплачувуати за банківські послуги

25 Січня 2017, 07:22
1845

Депутат Волинської облради назвав практику державного «Ощадбанку» щодо стягнення комісії за сплату комунальних платежів не за одну платіжку, а за кожну отриману споживачем послугу, верхом цинізму.

Про це Михайло Імберовський заявив на своїй сторінці у Фейсбук. 

З 1 січня 2017 року банк стягує комісію за кожну отриману споживачем послугу, яка включена у платіжку, у розмірі 3 гривні, що призвело до збільшення витрат за цю банківську послугу в окремих випадках в десять разів. 

Поспілкувавшсь з лучанами щодо цього питання, зустрівшись із керівництвом банку депутат обласної ради зареєстрував на розгляд обласної ради проект рішення «Про звернення Волинської обласної ради до Голови Правління АТ «Ощадбанк» А. Г. Пишного щодо скасування рішення про нарахування комісії за оплату комунальних послуг при їх сплаті через каси банку», повний текст якого виклав на своїй сторінці.

Зауважимо, що через мережу АТ «Ощадбанк» області здійснюється до 50% всіх комунальних платежів, і таке нововведення стало надто «дорогим задоволенням» для пенсіонерів, які є сумлінними платниками, та вчасно розраховуються за спожиті послуги: газ, електроенергію, воду, житло, телефон тощо.

До речі, у терміналах і через інтернет банк сплати комісії не вимагає.

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром