Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Фото ілюстративне
Фото ілюстративне

«Луцьктепло», ЖКП та «Волиньобленерго»: на що найбільше скаржаться лучани 

12:06 14.01.2020
391

У Луцькій міській раді розповіли, які звернення надійшли від громадян в групу оперативного реагування «15-80» з початку 2020 року.

Загалом з 1 по 12 січня від лучан надійшло 509 телефонних дзвінків. Про це йдеться на офіційному сайті Луцької міської ради.

191 з них стосувалися порядку подачі показників лічильника, переліку документів, вартості та терміну виготовлення закордонного паспорта; отримання електронної картки для оплати за проїзд в транспорті, проведення святкових заходів у місті тощо.

Найбільше скарг, 86, стосувалися роботи комунального підприємства «Луцьктепло».

60 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунальної сфери міста. 42 дзвінка стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах та були спричинені плановими й аварійними відключеннями. 19 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Ще 18 повідомлень отримали працівники «Луцьксвітла».

Без уваги не залишився і «Луцькспецкомунтранс», куди люди 14 разів нарікали на несвоєчасне вивезення сміття.

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
20 січня
Сьогодні
Вчора
18.01.2020
17.01.2020
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин