Від 20 січня у місті діють нові правила отримання віз
Із 20 січня 2017 року вступає в дію новий порядок отримання віз.
Відтепер замість того, щоб особа, яка подає документи, сама телефонувала до кол-центру, їй протягом визначеного часу зателефонують працівники. Про це стало відомо 19 січня під час прес-конференції в Луцьку, – пише ВолиньPost.
Таку систему впровадили у жовтні 2016 року у Київському консульському окрузі і вона швидко показала свою ефективність. Головна відмінність від старої системи полягає в тому, що працівники кол-центру самі телефонують до заявника, а не навпаки.
«Це дуже полегшує систему, бо раніше заявники хотіли о тій самій годині зателефонувати до кол-центру, а це було неможливо», – розповів Пьотр Матусик.
Стара система першим кроком передбачала передоплату у банку за послуги пункту прийму візових анкет. Особа залишала номер паспорта, особисті дані та номер телефону і отримувала квитанцію.
У новій системі після отримання квитанції в банку особа, яка має намір подати візові документи, очікуватиме на дзвінок від співробітника кол-центру. Тому дуже важливим є те, щоб особа подавала правильний номер телефону, аби згодом була можливість здійснення контакту та отримання терміну від працівника кол-ценру.
«Визначення терміну не залежить від оператора, а відбувається автоматично через комп’ютерну систему», – зазначив Матусик.
Якщо термін підходитиме, то особа прийде і подасть документи у вказаний час. Якщо ж термін не підходитиме, є можливість встановлення іншого. Тому треба буде зачекати кілька днів, поки працівник кол-центру знову зателефонує та запропонує новий термін.
Якщо не підійде жоден із запропонованих термінів, тоді особі повернуть передоплату. Повертають кошти через надання заяви у пункті прийому візових анкет. Потім заяву передають до банку, який і поверне кошти.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром