Якому бізнесу потрібна хмарна корпоративна телефонна станція

18 Грудня 2019, 17:33
1515

Хмарна АТС – це корпоративна телефонна станція, розміщена на хостингу, що надається компанії як хмарний сервіс. Інша назва – віртуальна АТС.

Хмарна АТС має ряд значних переваг – відсутність необхідності її встановлення, налаштування та обслуговування силами компанії. Заощаджені на купівлі дорогого обладнання кошти ви можете вкласти у розвиток власної справи.

«Хмара» є найбільшою категорією в ІТ-інфраструктурі – понад 90% міжнародних підприємств використовують її у своїй роботі. Хмарні рішення дозволяють новим компаніям отримати доступ до професійної комунікаційної системи з мінімальними витратами.

Віртуальні АТС, як і локальні, дозволяють використовувати всі переваги сучасної телефонії:

  • голосову пошту

  • факс

  • автоматичне голосове меню

  • конференції тощо

Пропонуємо ознайомитись із ТОП-4 сфер підприємництва та надання послуг, де хмарні комунікації стали невід’ємною частиною роботи.

Банківська справа

Хмарна телефонія має високий рівень захищеності даних, що є важливим фактором надання банківських послуг. За допомогою віртуальної АТС система самостійно віднаходить вільного оператора у випадку дзвінка на гарячу лінію. Ця технологія дозволяє записувати всі розмови, що сприяє подальшому покращенню системи обслуговування. Загалом у банківських установах переваги хмарної АТС відчутні в усіх процесах роботи: від залучення клієнтів через чат-бота до онлайн-допомоги.

Нерухомість

Агенції з нерухомості все частіше покладаються на хмарні рішення телефонії, щоб гарантовано не пропустити жодного дзвінка. Оперативна реакція на звернення є однією із запорук успіху в продажах нерухомості. Також корисною буде функція передавання даних до CRM-системи, щоб сформувати базу клієнтів, котрі продають або купують житло.

Логістика

Хмарна АТС гарантовано підвищить якість роботи компанії у галузі логістики. Зокрема, функція «записи розмов» допоможе вирішити конфліктні ситуації з клієнтами, замовниками та постачальниками. На прикладі записаних розмов із клієнтами можна проводити навчання нових працівників.

Медичні послуги

Дистанційна діагностика, лікування, консультації, обмін знаннями, охорона здоров'я — все це унікальний випадок впровадження хмарної телефонії. Послуга може змінити відносини «пацієнт-лікар», зробивши їх природнішими та невимушенішими.

Водночас технологія допомагає відстежувати стан окремих пацієнтів та обмінюватись знаннями між лікарями-практиками. Це також сприяє 24-годинному зв’язку з емоційно нестабільними пацієнтами, зокрема у психіатрії. Такі номери багатоканальні, тому клієнти завжди отримують відповідь.

Для установ, що працюють обмежений робочий день, наприклад, з 8.00 до 18.00, є можливість встановити в налаштуваннях робочі та неробочі години. Той, хто телефонуватиме у позаробочий час, почує, що медичний центр вже зачинено і йому зателефонують на початку наступного робочого дня.

Завдяки використанню хмарної АТС, різні компанії отримують зручний спосіб взаємодії з клієнтами. Це також служить інструментом для полегшення прийняття бізнес-рішень. В Україні послуги хмарної АТС пропонує провайдер Київстар. На сайті kyivstar.ua можна дізнатись про актуальні тарифи та перелік додаткових послуг.

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром