Клієнти – наша цінність: у Центрі обслуговування на Молоді спілкувалися зі споживачами газу

08 Грудня 2019, 18:32
у Центрі обслуговування спілкувалися зі споживачами газу 3881
у Центрі обслуговування спілкувалися зі споживачами газу

У луцькому Центрі обслуговування клієнтів голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя зустрівся зі споживачами газу.

Відбулася вона 7 грудня.

Споживачі газу мали гарну нагоду обговорити всі актуальні питання газопостачання. Лучани отримали відповіді на всі запитання про стан і перспективи газозабезпечення, а також про нові сучасні сервіси для клієнтів.

Мирослав Коротя всім присутнім детально пояснив про переваги доступних і зручних онлайн-сервісів – таких, як особистий кабінет на сайті 104ua, мобільний додаток 104Моbile, Viber-бот 7104 та контакт-центр.

Мирослав Коротя
Мирослав Коротя

«У нас на Волині близько 250 тисяч споживачів. У центр обслуговування  найчастіше звертаються щодо подачі показників лічильника, щодо розрахунків, звірянь рахунків, укладань договорів на реструктуризацію, а також цікавлять питання пов’язані з газифікацією, тобто будівельно-монтажними та іншими роботами», – розповів Мирослав Коротя.

Мирослав Коротя зауважив, що суботні зустрічі – це з користю проведений час, бо споживачам допомагають зареєструватися в онлайн-сервісах.

«Мета нашої компанії – забезпечити комфортні умови для наших клієнтів шляхом безперебійного і безпечного газопостачання, а також пропонуємо зручні сервіси для наших клієнтів. На таких зустрічах ми хочемо донести до споживачів те, що вони є нашою основною цінністю», – наголосив Мирослав Коротя.

За словами голови правління, вони постійно вдосконалюються, створюють нові сервіси для комунікації з компанією: центри обслуговування клієнтів, онлайн сервіси і контакт центр.






Читайте також: У Міжнародний день клієнта менеджери «Волиньгаз» розповіли про людей, яких обслуговують, та свої мрії

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром