Як лучанам повернути кошти, якщо валідатор зняв їх випадково

13 Листопада 2019, 13:30
4945

У Луцьку від учора запрацювала система безготівкового розрахунку за проїзд у тролейбусах. Однак нині ще є можливість оплатити проїзд і паперовими грошима.

Ті лучани, які вже скористалися оплатою за допомогою електронних карт нарікають, що траплялися випадки помилкового зняття коштів за 2 рази, – пише «Конкурент»

Про те, як діяти, коли валідатор зняв кошти за 2 поїздки, або (як у випадку із пенсіонерами) зняв гроші з їх карток, розповів начальник управління транспорту і зв’язку Луцькради Володимиа Степанов.

Читайте також: Скільки лучан отримали Е-квиток та чи у всіх маршрутках є валідатори.

«Якщо зафіксували випадок, що десь помилково знялися кошти, то на картці є телефон зв’язку з оператором, тож варто дзвонити за цим телефоном, повідомляти і це виправлять. Оператор у автоматичному режимі буде повертати кошти, якщо вони були зняті безпідставно. По конкрентних випадках все бачать на комп’ютері», – повідомив головний транспортник міста.

Також він додав, що у понеділок, 11 листопада, до нього звернувся пенсіонер, який повідомив, що у нього в тролейбусі із картки знялися кошти, хоча чоловік має пільговий проїзд.

Нагадаємо: «Луцькводоканал» більше не видаватиме електронних карток для проїзду.

«І ще одна жіночка дзвонила. Вона звернулася у центр CityCard і їй повернули кошти, і цьому чоловікові також. Я стосовно цього питання спілкувався з представниками CityCard, вони сказали, що усі випадки, які є, вони фіксуються, їх бачать, і кошти будуть повертатися. Ці недоліки будуть усувати, аби надалі таких збоїв не було», – зауважив Володимир Степанов.

Та наголосив, що у разі помилкового зняття коштів, варто звертатися до CityCard, або в управління транспорту Луцькради.

Читайте також: Лише сім з двохсот луцьких маршруток обладнані валідаторами.

Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024
17.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром