«Я люблю конструктивну критику, але такої у соцмережах небагато», – автор сучаcного логотипу Луцька

20 Грудня 2016, 10:28
2123

Останнім часом у соцмережах ведеться активне обговорення нової концепції просування обласного центру Волині, яку запропонував начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук.  Її автор зареєстрував відповідну петицію та закликав лучан підтримати нове позиціонування.

Не всі оцінили старання Миколи Жичука позитивно. Зокрема начальниця управління туризму та промоції Луцька Наталія Бунда розповіла, що підтримує ініціативність лучан, однак каже, що перед тим, як презентувати новий логотип міста, варто було б порадитись із фахівцями.

Зважаючи на бурхливу реакцію лучан у соціальних мережах на ідею нового бренду міста, Район.Луцьк вирішив дізнатися, що думає про цю ситуацію автор сучаного логотипу Луцька Володимир Кудляк.

 

– Очевидно, ви вже знаєте, що у місті останніми днями виникла дискусія щодо логотипу, який ви розробляли для нашого міста.

Про дискусію, яку ви маєте на увазі, довідався, поскроливши вашу Facebook стрічку. Звідти я зрозумів, що підігріло цікавість до моєї особи.

– Чи вважаєте ви, що запропонований новий варіант бренду кращий за ваш?

Та я просто не знаю, як виміряти таку річ, як «кращість», у цьому випадку. Один добродій, мабуть, корінний лучанин, котрий провів відповідну роботу по збору інформації, вивчив, проаналізував, виважив і зробив свою пропозицію – то яка різниця, що з цього приводу думаю я? Проте наважуся сказати, що не все у запропонованій концепції мені подобається чисто візуально, зокрема шрифтова його частина.

Моя робота – це логотип, який я запропонував, коли офіційно було оголошено про конкурс промоційного лого міста Луцьк. І для мене це лого таки «про щось» і про когось.

– Чи бачите доцільність та необхідність змінювати зараз туристичне лого Луцька?

Зустрічне питання: скажіть, куди потрібно заглянули, щоб побачити доцільність і необхідність змінювати зараз туристичне лого Луцька?

Мабуть, потрібно проаналізувати ситуацію, яка стала передумовою до створення лого і так само вивчити результати після того, як місто отримало логотип! Якщо очікування були виправдані, якщо громадяни міста були задоволені, якщо місто отримало прогнозований чи неочікуваний зиск, то мабуть це і буде показник ефективності існуючого бренду. І саме у фахівців, які можуть проаналізувати такі дані, слід запитати про «доцільність та необхідність змінювати зараз туристичне лого Луцька».

– Що відчуваєте, коли багато лучан відверто критикують ваш варіант логотипу?

А що відчувають люди, коли критикують їх, їхню роботу, їхніх дітей? Логотип Луцька – це результат мого художнього осмислення і продукт творчого відображення думки, і мені прикро, мабуть, що комусь він не подобається. Але, здається, у світі ще купа речей, які подобаються одним людям і не подобаються іншим.

Посмішку! Ось що в мене викликає і ваше питання, і «критика багатьох лучан». І посмішка, як ви розумієте, трохи іронічна, бо любителів покритикувати завжди більше, ніж тих, хто діє. Тому знімаю кашкета перед тим громадянином, котрий пропонує своє бачення і заявляє про це.

Не я організовував конкурс на лого, не я формував журі, яке обирало переможців, і не мені судити, що з того всього вийшло. Я поділився своїм баченням і, мабуть, воно комусь сподобалось. Мені цікавим був процес творення, я отримав гарний досвід, приємні емоції і 3000 гривень. Для мене Луцьк став приємним відкриттям. Але, повертаючись до «доцільності і необхідності», якщо він не приніс очікуваних результатів, то нехай фахівці врахують весь попередній досвід і зроблять все краще і ефективніше! Чого щиро їм бажаю!

Ніхто не любить критику, але в даному випадку питання того, що я відчуваю – це питання мого емоційного сприйняття критики мене як дизайнера. Конструктивну критику я люблю – вона дає бачення речей з гострих ракурсів і коригує особистісне, подекуди, точкове сприйняття. Але в коментарях у соцмережах такої не так і багато.

 

Розмовляла Ірина НОВОСАД

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром