«Дизайн – це не з опери «подобається чи не подобається», – розробник нового бренд-буку міста Микола Жичук.

18 Грудня 2016, 11:39
2443

Начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук, який запропонував власний варіант просування міста, пояснив, чому створив бренд-бук та порадив чиновникам вчитися.

Нагадаємо, що 14 грудня у мережі з’явилася нова концепція просування обласного центру. Її автор зареєстрував відповідну петицію та закликав лучан підтримати нове позиціонування. Проте не всі оцінили старання Миколи Жичука позитивно.

Зокрема начальниця управління туризму та промоції Луцька Наталія Бунда розповіла, що підтримує ініціативність лучан, однак каже, що перед тим, як презентувати новий логотип міста, варто було б порадитись із фахівцями.  

Загалом новий варіант бренд-буку викликав бурхливу реакцію лучан у соціальних мережах. Дискусія продовжується й досі, тому пропонуємо ознайомитися із дописом Миколи Жичука у повному варіанті, без змін:  

«Хочу внести трохи ясності в питання, яке спровокувало таку жваву дискусію. Я відстоюю свою активну громадську позицію і не переконую, що це істина в останній інстанції! Я переконаний, що в нас народжується відкрите громадянське суспільство. І соціальні мережі, і вільний доступ до інформації, і системи громадського управління такі як проект e-dem.in.ua – це поступові зміни на краще. Дякую за підтримку людині, яка є прикладом успіху, яка «зробила себе сама» Петро Пилипюк!

Ідея ребрендінгу, що я запропонував – це проект до обговорення! І це обговорення триває. Це робота, яку я проводив в вільний час разом з такими ж небайдужими лучанами Partyzan і за це ніхто не вимагає ні копійки. Хоча аналогічні дослідження і розробки коштують немаленьких грошей. І це – подарунок улюбленому місту Луцьку!

Кожна людина – унікальна, зі своїми смаками, поглядами, переконаннями. Кожен професіонал повинен якісно виконувати свої роботу. Дизайн – це не з опери «подобається чи не подобається», це інструмент, що вирішує поставлені задачі!

Багато хто в моїй ідеї звернув увагу не на внутрішнє наповнення, а лише на візуалізацію. А це хибний шлях.

На мою думку бренд Луцька повинен працювати на кілька аудиторій – це внутрішні та зовнішні туристи, влада, інвестори, кваліфіковані кадри, студенти, творча інтелігенція. Завдяки бренду Луцька сюди повинні хотіти їхати працювати, вчитися, відпочивати, лишатися тут, щоб розвивати місто. Сюди не повинні боятися вкладати ресурси. Завдяки бренду Луцька навколишні села повинні виявляти бажання приєднуватися до міста, а не ставати «в позу». І якщо постане питання об’єднання регіонів, я переконаний, що кожному лучанину вигідно було б жити «в столиці» регіону, а не в провінції. І це лише вершина айсбергу.

Луцьк знаходиться в центрі унікальної території, що починається перед Новоград-Волинським і закінчується за Володимир-Волинським. Луцьк має унікальну пам’ятку-замок, яку мають далеко не усі міста. Луцьк має історію, кульмінацією якої був з’їзд європейських монархів. Луцьк «коронує» Волинь!

З перекладу на англійську мову слово «столиця» перекладається як capital – головне місто, перша буква, капітал! СТО лісів, СТО доріг, СТО озер, КОРОНОВАНА земля – невже є лучани, які не чули цих рядків? Як раз це – ідея бренду СТОЛИЦЯ ВОЛИНІ! Для тих, хто не бачив усього опису, а орієнтується лише на візуальну частину – завантажуйте та переглядайте увесь документ https://drive.google.com/open…

Тепер до наших баранів. Ще раз повторюся, що існуючий бренд не виконує своїх задач. Те, що комусь порадив інформаційні ресурси для навчання – це лише «на благо»! Якщо хтось ще не зрозумів – то це не влада найняла нас, а ми наймаємо її! І якщо вона нас не влаштовує – можемо її звільнити. Для цього при рівні розвитку сучасних комунікацій може бути достатньо кілька постів в соціальних мережах та підтримки активної частини суспільства.

Сьогодні по усій країні завдяки небайдужим громадянам, активістам, волонтерам відбуваються зміни. Змінюється світоглядна парадигма, відбувається ротація еліт. 

І якщо у когось вистачає креативу тільки дерибанити бюджети з друзями по комсомолу, а не виконувати свої прямі обов’язки – ті залишаться «за бортом».

 

Коментарі
18 Грудня 2016, 21:09
А де він такий розумний був раніше,коли попередній затверджували
Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром