«Сучасний логотип Луцька – ні про що», – маркетолог Микола Жичук

14 Грудня 2016, 11:11
11865

Сучасний логотип міста з позиціонуванням «Приємне відкриття» вважають розпливчастим та таким, що не несе чіткого інформаційного наповнення.

Про недоліки теперішнього лого і те, як має виглядати сучасний бренд міста, розповів начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук.

«У нашому місті є багато чого, що потрібно показувати. Те, що у нас зараз є, називається «Приємне відкриття». Воно – через емоції, воно ні про що», – зазначив Микола Жичук.

Після аналізу логотипу з’явилася ідея репозиціонування бренду міста Луцька. Логотип – це образ, який показує відмінність певної території від інших і дає загальне уявлення для всіх цільових аудиторій. Бренд міста повинен позиціонувати його, тобто візуальною мовою показувати цінність і унікальність для цільової аудиторії.

«До нас приїжджає багато людей, які готові інвестувати в бізнес. Для цього треба більш серйозно ставитися до того. Потрібно працювати не лише з українськими туристами, а й з іншою аудиторією, якщо ми хочемо далі розвиватися. Треба працювати зі студентами і з пенсіонерами, з представниками громадськості й бізнесу, з державними структурами. При створенні попереднього логотипу така робота не була проведена і це, зокрема, недопрацювання міської влади», – розповідає маркетолог.

Ідея бренду полягає в тому, що Луцьк – це політичний, економічний, культурний та туристичний центр Волині. Місто з’їзду Європейських монархів.

1

Шрифтова композиція напису повторює написання шрифту, що використовується у написах «Луцьк» при в’їзді в місто. Таким чином, створюється не просто бренд на «пустому місці», а використовуються існуючі асоціації та контексти.

3

Кольорове рішення з одного боку відносить нас до традиції іконного розпису, а з іншого відсилає до специфічного кольору автомобільних вказівників пам’яток та визначних місць.

2

В перекладі при використанні латиницею бренд Луцька не втрачає основного значення та ефективно працюватиме з такою цільовою аудиторією як іноземці, особливо інвестори. «LUTSK – CAPITAL OF VOLYN!». Луцьк – столиця Волині, Луцьк – її капітал!

Крім того, в бренд-бук Луцька увійшли карта історичної Волині, логістичне розташування, що показує відстані до найбільших транспортних центрів. Сама топографія підказує, що Волинь починається перед Новоградом-Волинським та закінчується за Володимиром-Волинським, охоплює Волинську, Рівненську, частину Тернопільської, Хмельницької, Житомирської областей. А Луцьк є справжньою столицею цього регіону!

1


Основні елементи, які увійшли у концепцію бренду Луцька – корона, замок та мальтійський хрест.

1

Підготовано інфографіку, яка може використовуватися в інформаційно-маркетингових матеріалах про наше місто, розроблені елементи сувенірної продукції, використання рапорту з елементами фірмового стилю у внутрішній та зовнішній рекламі.

1

1

1

1

Також в бренд-бук увійшли цитати про Луцьк як від лучан, так і від гостей міста, від студентів та пенсіонерів, від бізнесменів та чиновників, художників та музикантів, мешканців ДПЗ та сорокового.

Зразком для бренду Луцька виступили європейські столиці.

«Я слідкую за всіма починаннями у нашому місті. Для мене це важливо, оскільки в цьому місті я хочу жити й працювати. Мені цікаво, що у нас робиться, і якщо я бачу, що робиться щось не те, то хотів би щось підказати. Можливо сьогоднішня презентація буде гарно підказкою для міської влади, де вони недопрацьовують і куди потрібно повертати. Маю надію, що до обговорення долучаться інші маркетологи та представники бізнесу. Я б хотів, щоб ті зміни, які відбуваються, наприклад, у Києві, відбулися і в нас», – розповідає Микола Жичук.

Усіх небайдужих лучан закликають підтримати ідею ребрендінгу та розвивати не просто «приємне відкриття», а столицю Волині.Зробити це можна, проголосувавши за петицію про оновлення бренду Луцька.

Олександр РОГАЛЕВИЧ

 

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментарі
15 Грудня 2016, 13:58
Я не в захваті від сучасного бренду, але вище запропонована ідея мені не подобаєтья. Виглядає сирою і не асоціюється ні з чим. Нерозумію які дослідження ринку робилися щоб досягнути такого результату. Твердження:"«Те, що у нас зараз є, називається «Приємне відкриття». Воно – через емоції, воно ні про що" є абсурдним! Логотип міста повиннен викликати емоції щастя!!!
15 Грудня 2016, 15:16
Запропонована ідея логотипу характером ліній, шрифтом і т.д. далека від образу міста Луцька. ЇЇ автор не знає історичного образу міста і не любить його. Це чисто технічний проект, очевидно, виконаний роботом. Не треба придумувати нам велосипед тому, що він у нас вже є і ми ним цілком задоволені.
16 Грудня 2016, 12:31
Ідея конструктивної критики ніколи не вмирає. Старий логотип і справді протерся, він здається тимчасовим, адже дуже схожий до тих логотипів, які були у вжитку під часс Євро 2012. Та й будем відверті його справді можна назвати розмитим. Автор версії нового логотипу принаймні запропонував цікавий проект, та на зразках показав приклади його застосування. Великим плюсом вважаю чіткість і відсутність зайвих кольорів та деталей. Щодо велосипеду, а він у нас справді є? Бо таке враження, що він радше гуманітарний, ніж автентичний.
04 Січня 2017, 11:34
Не вдало! на рахунок фактурної подачі ,мова єде про свастичні символи які певною мірою негативно асоціуються з фашистським нацизмом !З такими речами потрібно бути обережним.І це розробив маркетолог?
Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024