Розповіли, як працює «Мобільна приймальня» від «СВІДОМИХ». ВІДЕО

02 Жовтня 2019, 13:00
2098

«Мобільна приймальня» від Громадянського Руху «СВІДОМІ» стала «містком зв’язку» громадськості та відповідальних служб. Через волонтерів та навіть онлайн можна подати скаргу щодо різних питань стосовно комфорту та безпеки мешканців Луцька.

Про те, як працює «Мобільна приймальня», розповіла співкоординаторка проекту Громадянського Руху «СВІДОМІ» Галина Падалко, пише ІА «Конкурент».

Волонтери ходять дворами і збирають скарги від лучан. Це може бути невчасний вивіз сміття, погана дорога або пішохідний перехід, який не освітлюється. Тобто все те, що стосується комфорту і безпеки життя у Луцьку. Всі ці звернення фіксують та передають в офіс Громадського Руху. Далі заяви опрацьовують юристи, знаходять відповідні інструменти та відділи, куди їх потрібно направляти. Після цього вам повідомляють результати щодо скарги.

Команда Андрія Покровського максимально спростила механізм комунікації влади з громадою. Ніякої бюрократії, ніяких черг, хабарів і мільйони збережених нервових клітин. Звісно, в Громадянському Русі не можуть відповідати за те, чи виконає влада прохання, але точно гарантують, що проблеми будуть почуті.

Також ви можете телефонувати за номерами (099) 215 50 75 або ж (068) 215 70 75 чи заповнити онлайн-форму, а також завітати в офіс за адресою проспект Волі, 49 а. 

 

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром