Розповіли, наскільки люди задоволені луцьким ЦНАПом

05 Вересня 2019, 14:15
1929

Центр надання адміністративних послуг міста Луцька отримав 76% позитивних оцінок («дуже добре») від громадян, що зверталися за його послугами.

Про це повідомили під час прес-конференції «Якість адміністративних послуг в Україні: що змінилося за останні п’ять років?» Центру політико-правових реформ презентував результати досліджень, присвячених роботі та якості надання послуг центрами надання адміністративних послуг, - інформує Луцька міська рада.

Моніторинг та соціологічні опитування проводилися за підтримки Європейського Союзу в межах проекту Центру політико-правових реформ «Посилення ролі громадянського суспільства у забезпеченні демократичних реформ і якості державної влади».

Так, ЦНАП міста Луцька отримав 76% позитивних оцінок («дуже добре») від громадян, що зверталися до Центру.

На сьогодні у ЦНАПі задекларовано 450 адміністративних послуг. На сайті Луцької міської ради у розділі «ЦНАП» - «Адміністративні послуги» попередньо можна ознайомитися з переліком документів на будь-яку адміністративну послугу, яка надається через ЦНАП. Окрім того, є можливість самостійно роздрукувати та заповнити бланк заяви. Інформаційні картки та бланки заяв представлені у зручному форматі PDF.

За бажанням можна скористатися послугою попереднього запису і взяти талон електронної черги на зручний день та час. Також на Порталі електронних сервісів Волині (http://e-services.volyn.ua/) є можливість попереднього онлайн-запису в електронну чергу для подачі документів на будь-яку адміністративну послугу у ЦНАП міста Луцька.

Також у ЦНАП для представників маломобільних груп населення міста, які не можуть самостійно відвідати установу, в тому числі і для молодих матусь, в яких є новонароджені діти, надається послуга «Мобільний адміністратор».

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром