Лучанин поскаржився на неякісний товар і отримав назад свої гроші
Лучанин придбав в аптеці зіпсований тонометр, та після скарг до Держпродспоживслужби кошти за такий товар йому повернули.
Про це йдеться у сюжеті Ua: Волинь.
Лучанин Сергій Кузьмич придбав у аптеці міста зіпсований тонометр. Коли він виявив несправність то повернувся у магазин і попросив обміняти товар, однак йому відмовили
«Сказали дзвоніть на гарячу лінію. Ми написали в книзі скарг, що хотіли повернути, а нам відмовили. Вони сказали, що товари медичного призначення обміну не підлягають. Але змінилося законодавство, ми дзвонили на гарячу лінію – з 1 січня 2019 року товари, тонометри, медичні прибори, градусники підлягають обміну, навіть якщо він належної якості, але нам не підійшов, нам зобов’язані повернути кошти», –розповів чоловік.
Зі скаргою він звернувся в управління захисту прав споживачів при обласному управлінні Держпродспоживслужби. Заступник начальника Геннадій Кожевінков каже: у таких випадках законодавство передбачає обмін товару, ремонт чи повернення коштів.
Після оформлення скарги письмово, за словами Кожевнікова, лучанину повернули кошти.
Детальніше дивіться у сюжеті.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром