Лучанин поскаржився на неякісний товар і отримав назад свої гроші

03 Вересня 2019, 16:04
1970

Лучанин придбав в аптеці зіпсований тонометр, та після скарг до Держпродспоживслужби кошти за такий товар йому повернули.

Про це йдеться у сюжеті Ua: Волинь.

Лучанин Сергій Кузьмич придбав у аптеці міста зіпсований тонометр. Коли він виявив несправність то повернувся у магазин і попросив обміняти товар, однак йому відмовили

«Сказали дзвоніть на гарячу лінію. Ми написали в книзі скарг, що хотіли повернути, а нам відмовили. Вони сказали, що товари медичного призначення обміну не підлягають. Але змінилося законодавство, ми дзвонили на гарячу лінію – з 1 січня 2019 року товари, тонометри, медичні прибори, градусники підлягають обміну, навіть якщо він належної якості, але нам не підійшов, нам зобов’язані повернути кошти», розповів чоловік.

Зі скаргою він звернувся в управління захисту прав споживачів при обласному управлінні Держпродспоживслужби. Заступник начальника Геннадій Кожевінков каже: у таких випадках законодавство передбачає обмін товару, ремонт чи повернення коштів.

Після оформлення скарги письмово, за словами Кожевнікова, лучанину повернули кошти.

Детальніше дивіться у сюжеті.

 

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром