У дитячій поліклініці лікарі відмовляються приймати відвідувачів без запису

28 Листопада 2016, 14:15
8007 Джерело: pov.com.ua

У дитячій поліклініці філії № 1 міста Луцька лікарі не приймають відвідувачів без попереднього запису.

Про це йдеться у блозі Валентини Куць на сайті «Четверта влада».

Публікуємо допис жінки без змін та правок:

«В реєстратурі запитала що потрібно, щоб пройти з дитиною до кардіолога. Працівниця каже, що треба записуватись попередньо, але зайдіть до лікаря і запитайте. Талону на прийом до цього лікаря теж не видала, бо мовляв, талони тепер видаються тільки на гострі болі.

Під кабінетом кардіолога нікого не було, а в кабінеті лікар вела прийом. Нас лікар прийняла без жодних запитань: дитину оглянула та послухала. І каже до медсестри, яка сидить поруч, щоб вона поміряла тиск і пульс. І тут почались невимовні речі.

Медсестра каже, що ви не записані попередньо, а тому нібито нема часу на вас. Я пробую заперечити, що тут же немає черги, що лікар вже оглянув.

Але тут встряє лікар і починає пояснювати: «... що система самозапису існує у всій Європі, я обслуговую півтори тисячі людей і що буде, коли вони всі сюди прийдуть, тому й існує система самозапису, а ви мама чому нічого не знаєте? Скільки у вас дітей? То я вам пояснюю, що для того, щоб лікар міг присвятити час пацієнту, є система попереднього запису. Ідіть по талончик в реєстратуру».

І тут парадокс: дівчина в реєстратурі каже: дивні вони якісь, спочатку казали, що талони давати тільки на гострі болі, тепер вже щось інше.

Загалом вийшли ми від того лікаря і вкотре згадались слова невідомого чоловіка, почуті колись у прокуратурі: «я вам нічого не бажаю, тільки щоб ви все життя ходили по наших судах та прокуратурах». До цих структур я вже давно віднесла і наші поліклініки: безнадійність, нахабство і неймовірна бюрократія з талончиками та самозаписом і, звісно, з оплатою – в дитячій поліклініці це побажання звучить просто чарівно: «на другому поверсі лікарняна каса. Оплатите і чек принесете сюди».

Наступного дня ортопеда у цій поліклініці прочекали понад годину. Прибиральниця побачивши пацієнтів, що в суботу наважились прийти до лікаря, почала пояснювати, що лікар на заходах із Голодомору. Питаю, яке ж відношення лікар має до цих заходів, коли у нього прийомний день.

А медсестри кажуть, що лікар на огляді. Кажу, що такі лікарі не ходять на огляд до хворих. Тоді медсестри нібито почали дзвонити, лікар нібито пообіцяла прибути на роботу через півгодини.

Троє мам із дітками прочекали понад годину. Інші пішли шукати лікарів в інших закладах. Медсестра знову телефонує на нашу вимогу, а лікар нібито відбиває дзвінки. А через хвилин п`ять медсестра повідомляє,що лікар нібито потрапила в аварію. І саме в цей час, о 13:00, в цього лікаря мав би закінчитись робочий час. Так що вже немає потреби йти на роботу, «потрапивши в аварію» саме під час закінчення робочого часу.  

І до речі, не знаю, як виглядає самозапис у Європі, але в нас треба потратити не менше двох годин робочого часу, щоб з`їздити у поліклініку, відшукати ті листки самозапису і записатись. А потім треба знову потратити робочий час, щоб прийти на прийом до лікаря.

Кілька разів запитувала про ті записи в реєстратурах поліклінік, а там кажуть, що записів не ведуть, треба самим іти і записуватись.

Замість того щоб надати послуги громадянам наші державно-комунальні служби створили сервіси самозапису, самовиносу, самообслуговування, самовивозу...».

Коментарі
28 Листопада 2016, 16:36
Платити треба нормально лікарям і вчителям-<br/>тоді толк буде
28 Листопада 2016, 20:17
А що заважає під'їхати і записатись?
28 Листопада 2016, 20:37
Чому кардіолог підійшовши у Там Тамі до рибного відділу не побачивши продавця почала возмущатися. В неї не було часу чекати? А може продавець пішла в поліклініку на самозапис?- запитала я у кордіолога, яка так шукала продавця.
29 Листопада 2016, 11:04
Недавно ходила з дитиною по запису до кардіолога. Лікар запізнилась, тому черга трошки зсунулась по часу. Підійшла жіночка з дитиною і попросила ТІЛЬКИ запитати, чи візьмуть її на прийом без черги, адже записувалась вона давно саме на цей день, але після обіду. Дитина захворіла, вони щойно були в терапевта, у якого прийом з ранку, і їй дуже не хочеться ще раз вести ще слабу дитину по холоду з іншого кінця Луцька. Жінка зайшла разом зі мною і як тільки почала запитувати - отримала категоричну відмову і одразу ж вийшла з кабінету. Разом по часу це зайняло близько 2-3 секунд. Потім я більше 10 хвилин, замість прийому моєї дитини, вислуховувала лекцію на тему які всі люди хами і як можна так нагло відривати такого зайнятого лікаря від роботи!
29 Листопада 2016, 11:19
Потім значну частину прийому потрібно було слухати про надзвичайно корисні біодобавки, які одразу допоможуть моїй дитині, і які можна придбати лише у неї всього за 600 грн. І її неприховане здивування, що не кинулася одразу їх купувати! За довідкою по спецгрупі з фізкультури мусили йти до терапевта, бо в кардіолога вже часу на довідку не вистачило!
29 Листопада 2016, 11:52
В поліклініц іповний бардак. Саме краще так: прийшов на прийом, взяв талон прийшов під кабінет , є черга - чекаєш, нема - заходиш. А паралельно може хтось записався - пропускаєш його на його час. Тому що лікарі сидять віль. а попас ти до них не можна - як до пезидента на місяць наперед треба записуватись. А потім все одно щось не так: один пішов у відпуск , другий -на лікарняний . А ти Як хоч иш то ходи з дитиною по десять разів, З роботою теж треба узгоджувати,<br/> школярам з уроками. ТАМ ДУРДОМ.
29 Листопада 2016, 11:59
один спеціаліст з8до11, другий з14-до18. До третього запис на невідомо коли., аналізи тільки зранку. забирати - після обіду. Хочиш пролікуватись - то посовай за собою дитину цілими днями пару тижнів . Та хіба то проблема для лікарів Вона сидить в вікно дивиться - і каже на коли ви записані. А що хвороба питає - на коли до вас записатись. Та навіть і без хвороби , якщо у батьків виникло питання то чого не зробити звичайний прийом по черзі. з такої то- до такої то години.
29 Листопада 2016, 12:00
Стараюсь туди не ходити. А медогляди влітку то - кошмар.
29 Листопада 2016, 12:52
Незнаю як інші лікарі, але стикнувшись з кардіолога в дитячій поліклініці то зрозуміла, що більшої хамки та непрофесіонала не бачила. Нікому не побажаю до неї звертатися.
29 Листопада 2016, 13:08
В наших поліклініках давно потрібно наводити лад, і звільнити половину так званих спеціалістів. Лікарі хамлять, та на мою думку неналежно виконують свою роботу. Мою доньку покусала собака (за обличчя). Після того, як ми наклали шви (доречі так, що пластичні хірурги змушені були знімати ці шви по живому, і складати по новому) та виписались з лікарні, нас направили до хірурга в поліклініку на обстеження. Простоявши з дитиною півтори години в черзі, ми зайшли в кабінет, де одразу почули : де талончик? Я відповіла, що у нас направлення з лікарні, а в реєстратурі про талончик нічого не казали. Лікар просто сказав: я вас приймати не буду. Я ще раз пояснила, що дитина тільки з лікарні, з зашитим обличчям, починайте огляд, а я зараз збігаю в реєстратуру за талончиком. Лікар не звернувши уваги на мої слова сказав: вийшли з кабінету, мені всеодно хто вас і куди направив. І на превеликий жаль таке відношення ми зустрічаємо дуже часто. І таких людей та &quot;спеціалістів&quot; навіть близько не можна підпускати до дітей.
04 Грудня 2016, 02:44
Як мені знайома Ваша ситуація, я недавно прийшла на огляд з дитиною до окуліста, після запалення очей, так лікар мене взагалі не прийняла, пояснивши тим що я була в іншого лікаря. А в кабінет я до неї зайшла з двома малими дітьми 10 місяців та 4 роки.<br/>Ось вам &quot;клятва Гіппократа &quot;.
Коментар
05/08/2021 Четвер
05.08.2021