Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Modern-Expo — у зеленій зоні аудиту соціальної відповідальності McDonald's

18:21 07.08.2019
451

На замовлення компанії McDonald's, міжнародна компанія Modern-Expo пройшла аудит соціальної відповідальності, під час якої аудитори не виявили жодної невідповідності встановленим стандартам. Статус GREEN дозволяє проходити аудит раз на три роки.

Провідний аудтор сертифікаційної компанії Бюро Верітас Сертифікейшен Україна Олексій Прилипко розповідає, що міжнаціональні замовники, такі, наприклад, як корпорації McDonalds, PepsiCo, Nestle та інші очікують, що їхні постачальники будуть впроваджувати систему соціальної відповідальності та проходити соціальні аудити.

—Соціальна відповідальність базується на певних принципах, — коментує спеціаліст. — Наприклад, організація веде чесний бізнес, відповідально ставиться до навколишнього середовища, працівники мають право на вільну, безпечну працю та чесну за неї винагороду. Такі вимоги до усіх постачальників, незалежно від того, випікають вони булочки для фірмових бургерів чи постачають повітряні кульки з логотипом McDonald's.

За певних умов замовник може відмовитися від продукції постачальника. Наприклад, якщо аудитор виявив, що в організації постачальника не дотримуються безпеки працівників. А це — критичне відхилення від вимог замовника, який заздалегідь проводить on-line навчання для своїх постачальників та надає настанову, де ці очікування описані. Після впровадження системи, постачальник проводить самооцінку через питальник. Потім відбувається аудит третьої сторони, коли аудитор складає звіт для замовника.

Основний фокус цьогорічного аудиту Modern-Expо був на покращенні процесу управління небезпечними хімічними речовинами. Також за цей час створили «Кодекс етики і ділової поведінки компанії», впровадили реєстрацію невідповідностей з охорони праці та мікротравм у системі WRIKE.

Аудит Modern-Expo проходив у три етапи. Під час першого, тобто аудиту виробництва, перевіряли умови праці, дотримання екологічних вимог, забезпечення протипожежного стану. Під час другого з працівниками виробництва та офісу проводили віч-на-віч співбесіди, за результатами яких аудитор оцінював життя компанії з перших вуст. Фінальним етапом стала перевірка документації та процесів. Як результат — у Modern-Eхро не виявлено жодної невідповідності! Окремий привід для гордості — зелений статус, який отримала компанія.

Сергій Горай, директор департаменту якості, прокоментував результати аудиту та його значення для Modern-Expo:

«Для нас це визначна подія! Минулого року перевірка виявила деякі невідповідності, і ми отримали оранжевий статус, згідно якого аудит потрібно проходити щороку. Проте, врахувавши помилки, командними зусиллями ретельно підготувалися до цьогорічного аудиту. У результаті маємо зелений статус. Окрім того, що це беззаперечний доказ надійності і соціальної відповідальності Modern-Expo, зелений статус дозволяє нам проходити аудит раз на три роки. Окрім того, ми заощадили кошти компанії, адже оплату здійснює сторона, яку перевіряють. Позитивним є й те, що результати аудиту важливі не лише для McDonald's. Наші потенційні та існуючі партнери зважають на проходження таких перевірок під час участі у тендерах».

Довідково:

Modern-Expo Group – міжнародна компанія, постачальник №1 комплексних рішень для ритейлу в Центральній і Східній Європі. Виробничі майданчики, загальною площею 112 000 м², знаходяться в Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна) і Вітебську (Білорусь), логістичний центр в Любліні (Польща).

Modern-Expo постачає обладнання в понад 70 країн світу; асортимент компанії – більше 50 тисяч найменувань, зокрема, торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, каси самообслуговування, стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання; сьогодні компанія також розробляє SMART-рішення для ритейлу. 11 офісів компанії знаходяться в Україні, Франції, Польщі, Білорусі, Німеччині, Великобританії, ОАЕ та інших країнах.

Серед клієнтів Modern-Expo такі відомі компанії, як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Philip Morris, Imperial Tobacco, Carrefour, OKKO, АТБ, Union COOP, E.Leclerc, Fozzy Group, Rewe Group, Zabka, Henkel, SPAR та інші.

Загрузка...
Коментарі
25 серпня
Сьогодні
Вчора
23.08.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин