У Луцьку хочуть створити «портрет» типового туриста

15 Листопада 2016, 14:45
1858

У рамках Програми розвитку туризму у місті Луцьку на 2017-2018 роки планують зробити більший акцент на маркетинговій кампанії та іміджевій політиці міста.

Про це у вівторок, 15 листопада, під час засідання постійної комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, повідомила начальник управління туризму та промоції міста Наталія Бунда.

Вона розповіла, що для фінансування Програми на 2017 рік необхідно виділити 1 мільйон 740 тисяч гривень, а на 2018 – 1 мільйон 310 тисяч гривень. 20% заходів у новій Програмі, за словами Наталії Бунди, будуть незмінними, решту заходів запланували оновити.

Так, планують провести маркетингові дослідження та моніторинг туристичних потоків, запровадити онлайн-систему анонімного збору актуальної інформації щодо динаміки туристичних потоків у місті «Туристичний барометр» та реалізувати інформаційно-просвітницьку кампанію внутрішньої промоції «Я – Лучанин!».

«Необхідно зобразити туриста, який приїжджає до міста. Провівши дослідження, отримаємо так званий «портрет» туриста і будемо спрямовувати заходи перш за все на цільову аудиторію», – зазначила Наталія Бунда.

Крім того, вона додала, що усі міста в першу чергу орієнтуються на внутрішнього туриста, втім необхідно зважати і на потреби гостей із-за кордону. Для того, щоб залучити більше туристів до Луцька, планують активно брати участь у міжнародних та національних туристичних виставках, форумах, конференціях, семінарах.

Зокрема, Наталія Бунда пропонує презентувати місто за його межами разом із місцевими рестораторами та акторами, які розповідатимуть про культуру «столиці Волині».

Оксана ВЛАСЮК

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024