Луцькі діти з особливими потребами потребують кращої освіти
Місцева освітянка Вікторія Колодяжна переконана, що в обласному центрі потрібно приділяти більше уваги інклюзивній освіті.
Жінка вже не перший рік займається громадською діяльністю та у вільний від викладацької роботи час працює у ВОГО «Батьків дітей з синдромом Дауна та іншими порушеннями розвитку».
«Статистика, на жаль, констатує, що кількість дітей з особливими потребами з кожним роком зростає. І саме те, наскільки здатне суспільство вирішувати проблеми їхнього розвитку та соціалізації вказує на його зрілість. Я знаю, та і ви самі можете це бачити, що наше місто мало пристосоване для життя людини з особливими потребами. Це необхідно змінювати», – говорить Вікторія Колодяжна.
З власного досвіду викладачка знає, які сьогодні проблеми має міська освіта.
«На кожному рівні: дошкільна, шкільна, вища освіта, - є невирішені завдання, для розв’язання яких потрібні невідкладні зміни. Так, дошкільна освіта потребує в першу чергу фінансової підтримки з боку влади. Сьогодні ми маємо проблему, коли значна частина дошкільнят не відвідує садочки, бо не вистачає місць. Разом з тим, існує проблема перевантаження груп. При нормі двадцять дошкільнят у групі є тридцять і навіть більше діток», – розповідає про проблему Вікторія Колодяжна.
На її думку, вирішення проблеми існує: потрібно повернути приміщення дитсадків, які в кризові 90-ті роки були передані для використання як державним, так і приватним структурам.
«Сучасні процеси децентралізації спрямовані на те, щоб більше коштів залишалось на місцях. Враховуючи те, що дошкільна освіта фінансується з місцевого бюджету, саме децентралізація дасть можливість вкладати більше коштів у дошкільну і шкільну освіту, –вважає Вікторія Колодяжна. – Також не можна забувати про матеріальне забезпечення працівників освітніх закладів, адже реалії такі, що кожна копійка на рахунку. І це лише вершина айсберга».
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі