Чим заманюватимуть у місто туристів у 2017-2018 роках

02 Листопада 2016, 16:28

У Луцьку презентували Програму розвитку туризму міста на 2017-2018 роки.

Обговорення напрямів та запланованих заходів відбулося 1 листопада у ЦНАПі, - повідомляють «Хроніки Любарта».

Програма розділена на 4 напрями діяльності: «Маркетингова кампанія та іміджева політика міста Луцька», «Розвиток туристичної інфраструктури», «Підтримка туристичного бізнесу» та «Залучення громади до розвитку туризму».

Зустріч проводили з метою ознайомлення + залучення ідей від небайдужих і зацікавлених сторін. У програмі йдеться про те, що виконавцем переважної більшості планів буде управління туризму та промоції міста і Центр туристичної інформації та послуг.

Основні заходи, заплановані в рамках кожного напряму:

 

Маркетингова кампанія та іміджева політика міста Луцька

  • Тут хочуть розпочати з вивчення туристичних потоків і формування географічної мапи туристів, аби знати, хто сюди їде і на що він розраховує. Цілий комплекс заходів хочуть реалізувати для просвітницької і рекламної мети: екскурсії, майстер-класи, проведення дитячих конкурсів тощо. Сподіваються підвищити рівень обізнаності з історії міста і виховати любов та повагу до Луцька. На зовнішнього туриста працюватимуть на туристичних виставках, про що є окремий пункт програми. Цьому, за задумом управлінців туризму, буде допомагати виготовлення поліграфічної і сувенірної продукції.
  • Також хочуть розробити мобільну екскурсію, створити youtube-канал про місто, рекламні відеоролики та організувати прес-тури для ЗМІ.


 

Розвиток туристичної інфраструктури

Цей напрям презентують трьома комплексами заходів.

  • Щоб туристи краще орієнтувалися в місті, планують ознакувати втрачені пам’ятки, створити їхні тривимірні макети, також макет Окольного замку і, як ідеться у програмі, «Старого міста».
  • Планують створити новий туристичний маршрут «Підземеллями Луцька», в який включать тільки крипти під братською церквою, єзуїтським костелом та підземним простором з рештками церкви Івана Богослова.
  • Підготують проектні пропозиції для позабюджетного фінансування ремонтних робіт в рамках програми Польща-Білорусь-Україна та інших.


 

Підтримка туристичного бізнесу

Тут управління туризму і промоції міста планує провести ряд тренінгів для представників готельного та ресторанного бізнесу. Назвали цю акцію «Князівська гостинність». Для поширення інформації про місто хочуть розмістити кілька статей у спеціалізованих українських туристичних виданнях і розмістити рекламу на сітілайтах та білбордах Києва, Львова, Харкова.

Планують розробити новий туристичний сайт Луцька.

Окремі пункти: промоція міста в рамках міжнародного проекту «Шлях Гедиміновичів», відзначення дня туризму екскурсією та інтелектуальною грою, проведення фестивалю «Князівський бенкет», підготовка фахівців у школі екскурсоводів, підтримка туристичних фірм.


 

Залучення громади до розвитку туризму

Як ідеться у Програмі розвитку туризму у місті Луцьку на 2017-2018 роки, від діяльності в цьому напрямі хочуть створити «у громади міста почуття співучасті та відповідальності за розвиток міста». Планують підтримувати громадські ініціативи, дотичні до туристичної сфери: історична реконструкція, регіональна кухня, народні промисли. Хочуть провести конкурс громадських ініціатив.