У Луцьку презентували Програму розвитку туризму міста на 2017-2018 роки.
Обговорення напрямів та запланованих заходів відбулося 1 листопада у ЦНАПі, - повідомляють «Хроніки Любарта».
Програма розділена на 4 напрями діяльності: «Маркетингова кампанія та іміджева політика міста Луцька», «Розвиток туристичної інфраструктури», «Підтримка туристичного бізнесу» та «Залучення громади до розвитку туризму».
Зустріч проводили з метою ознайомлення + залучення ідей від небайдужих і зацікавлених сторін. У програмі йдеться про те, що виконавцем переважної більшості планів буде управління туризму та промоції міста і Центр туристичної інформації та послуг.
Основні заходи, заплановані в рамках кожного напряму:
Маркетингова кампанія та іміджева політика міста Луцька
Розвиток туристичної інфраструктури
Цей напрям презентують трьома комплексами заходів.
Підтримка туристичного бізнесу
Тут управління туризму і промоції міста планує провести ряд тренінгів для представників готельного та ресторанного бізнесу. Назвали цю акцію «Князівська гостинність». Для поширення інформації про місто хочуть розмістити кілька статей у спеціалізованих українських туристичних виданнях і розмістити рекламу на сітілайтах та білбордах Києва, Львова, Харкова.
Планують розробити новий туристичний сайт Луцька.
Окремі пункти: промоція міста в рамках міжнародного проекту «Шлях Гедиміновичів», відзначення дня туризму екскурсією та інтелектуальною грою, проведення фестивалю «Князівський бенкет», підготовка фахівців у школі екскурсоводів, підтримка туристичних фірм.
Залучення громади до розвитку туризму
Як ідеться у Програмі розвитку туризму у місті Луцьку на 2017-2018 роки, від діяльності в цьому напрямі хочуть створити «у громади міста почуття співучасті та відповідальності за розвиток міста». Планують підтримувати громадські ініціативи, дотичні до туристичної сфери: історична реконструкція, регіональна кухня, народні промисли. Хочуть провести конкурс громадських ініціатив.