Зрізані дерева, відсутність світла та невивезене сміття – на що скаржаться лучани

25 Жовтня 2016, 12:12
1812 Джерело: CrmViet

З 10 по 23 жовтня у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1881 телефонне звернення, більшість з них – консультативного характеру.

Про цей на оперативній нараді розповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як.

Вона зазначила, що кількість звернень була викликана запуском теплопостачання в помешканнях лучан. Відтак, 901 дзвінок стосувався житлово-комунальної сфери.

441 телефонне звернення надійшло щодо роботи ДКП «Луцьктепло», 85 дзвінків – викликані внаслідок планового та аварійного відключення електропостачання в житлових будинках.

Мешканці на вулиці Шухевича, 4 висловили своє невдоволення  через зрізання великої кількості дерев.

49 звернень надійшло щодо налагодження освітлення при будинкових територій, 20 – стосувалися діяльності КП «Луцькводоканал».

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за завітний період передали 15 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вулиці  Новочерницька, 17Чернишевського, 25, Баранова, 32,  Шума,6, Ківецівська,2а, Стрілецька, 75, проспект Відродження, 53а.  

8 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Наразі на капітальний ремонт зупинили ліфти в будинку на вулиці Коновальця,1а.

14 повідомлень передали в департамент муніципальної поліції. Вони стосувалися благоустрою та прибирання територій, на забруднення проїжджих частин автомобілями та перекриття бетоними плитами заїздів на при будинкові території.

14 звернень стосувалися роботи маршрутних автобусів. Лучани нарікали на відсутність рейсів, порушення графіку руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, занедбаний технічний стан та неналежну поведінку водіїв.

Стосовно вирішення проблем безпритульних собак надійшло 2 звернення, які передали на виконання у КП «Ласка»

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром