Маршрутки, незавершені ремонти та сміття: на що скаржаться лучани

12 Жовтня 2016, 11:30
1753

Жителі міста найбільше нарікали на роботу житлово-комунальної сфери з 26 вересня по 9 жовтня 2016 року.

Про це розповів під час оперативної наради міського голови заступник директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Василь Сарай у середу, 12 жовтня.

За звітний період на адресу міської ради надійшло 873 телефонних звернення (в середньому 62 за добу), 214 із них - інформаційно-консультативного характеру. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість телефонних дзвінків зменшилась (у 2015 році їх було 1091).

Найбільша кількість звернень, а саме 182 (20% від загальної кількості) надійшло щодо роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. Просили лучани завершити роботи з ремонту прибудинкових територій на вул. Сагайдачного, 29, Бенделіані, 1, Львівська, 61б, Кравчука, 28; зробити благоустрій після проведенних ремонтних робіт біля будинків на вул. Кравчука, 4 та Гордіюк, 33.

Також просили відремонтувати дорогу на вул. Героїв УПА, 106; Учительська, 2, 4, пішохідні доріжки на вул. Шота Руставелі, 10, поблизу дитячого садочку №17 на просп. Перемоги, 9, ЗОШ №15 на вул. Привокзальна, 5а; ліквідувати провалля на проїжджій частині на вул. Львівська (виїзд з АС №2), Київський майдан, 6, просп. Грушевського (кінцева зупинка тролейбуса), бульвар Дружби народів, 6, Теремнівська (кут з вул. Вереснева), Володимирська, 23. Під час негоди надходили повідомлення про повалені дерева на вул. Ветеранів, 7; Боженова, 8а; просп. Відродження, 12-14.

Роботи ДКП «Луцьктепло» стосувались 123 дзвінки (14% від загальної кількості).

98 повідомлень стосувалось відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними.

Удвічі, в порівнянні з минулим періодом, збільшилась кількість дзвінків, які стосувались налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.

34 дзвінки, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».

На виконання у ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 32 повідомлення. Найчастіше мешканці нарікали на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів.

Щодо роботи ПАТ «Волиньгаз» надійшло 16 дзвінків.

33 телефонних звернення було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій, паркування транспортних засобів на зелених зонах, перекриття заїздів до прибудинкових територій, спалювання побутових відходів, розміщення рекламних оголошень на опорах, торгівлі в недозволених місцях, проведення будівельних робіт.

23 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, занедбаний технічний стан, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху.

Продовжують брати активну участь у життєдіяльності нашого міста громадяни шляхом ініціювання петицій. За звітний період громадянами ініційовано 17 петицій, на 14 з яких триває збір підписів.

Варто наголосити, що нерідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак, проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан.

Заслухавши інформацію, міський голова Микола Романюк наголосив на тому, що у Луцьку розпочався опалювальний сезон та деякі тепломережі перебуваютьу незадовільному стані. Особливо це стосується вулиці Кравчука, де часто трапляються пориви тепломережі.

Водночас він звернувся до директора ДКП «Луцьктепло» Валентини Малютіної щодо детального опрацювання найбільш поблемних ділянок теплокомунікаційних мереж у Луцьку, щоб уникнути аварійних ситуацій у майбутньому.

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром