Закон, турбота та шантаж – основні причини вкорочення маршрутів міського транспорту
З першого грудня міські маршрутки перестануть їздити у прилеглі села, у Луцькраді стверджують – рішення цілком обґрунтоване.
Про це заступник міського голови Сергій Григоренко розповів у програмі «Місто, як воно є» на радіостанції «СіД FM».
Він повідомив, що на такий крок міська рада пішла, маючи ряд об’єктивних причин.
Одна з них – необхідність привести міські маршрути у відповідність до законодавства. Закон передбачає, що міська рада може організовувати маршрути перевезення тільки на своїй території. Сергій Григоренко пояснює, що маршрути ходили у приміські села тільки як знак доброї волі міської ради.
«До нас неодноразово зверталася обласна державна адміністрація, зокрема управління інфраструктури і туризму, яка просила привести маршрути у відповідність з законами України. Відповідно, ми просили адміністрацію, щоб вони теж приміські маршрутки, які їдуть по місту, скоригували. Щоб вони не йшли центральною частиною міста, створюючи таким чином недобросовісну конкуренцію нашим міським маршруткам і забруднюючи місто. Ми в якийсь момент свої маршрутки закоротимо до міста, як вимагає законодавство. Область відповідно за той час проведе тендер і людей з прилеглих сіл будуть возити інші маршрутки», – пояснив заступник мера.
Ще одна з причин – комфорт для лучан. Адже часто маршрутки, які поверталися з сіл, вже не могли вмістити жителів міста.
«Ми ж розуміємо, що і мені, і міському голові зарплату платять лучани. І в першу чергу якнайкомфортніші умови ми маємо забезпечити лучанам», – зазначив Григоренко.
Немалу роль зіграло також небажання сільських рад об’єднуватися чи співпрацювати з Луцьком. Заступник мера каже, що оскільки сільські голови відмовили місту, то хай самі і вирішують питання з транспортом для своєї громади.
Окрім того, наголосив, що місто не просто забрало транспорт, а дало час обласній адміністрації організувати перевезення, аби селяни не відчували незручностей.
«Ми ж, наприклад, могли обрізати маршрути з 1 жовтня. Але ми розуміємо, що мешканцям сіл треба доїжджати, тому домовилися з облдержадміністрацією, з Іваном Миркою, що ми ці маршрути закорочуємо на межі Луцька з 1 грудня. За цей час профільне управління облдержадміністрації проведе відповідні конкурси за жовтень-листопад і з грудня вже інші підприємці будуть людей возити. Область забезпечить ці маршрути», – прокоментував Сергій Григоренко.
Читайте також: Обласний чиновник обіцяє, що жителі навколишніх сіл матимуть чим доїхати до Луцька.
Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі