Лучанин віддав шахраям 17 тисяч
Банки ніколи не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані.
«Дзвінок із банку» – це шахрайська схема, – нагадують у прокуратурі Волині.
На Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками. До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під будь-яким приводом просять назвати персональні дані та реквізити карток.
Днями, повідомивши такі відомості шахраям, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3300 грн.
«Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном «банківський працівник» – потелефонуйте у банк та з'ясуйте ситуацію», – йдеться в повідомленні.
«Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки. Лише ваша пильність та здоровий глузд допоможе вам зберегти свої кошти від зазіхань шахраїв», – додають в прокуратурі.
Читайте також: «Призовна комісія має відбутися перед народом України», – лучанин потролив Володимира Зеленського
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром