Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

«Укропівський» телеканал визнав, що оббрехав Покровського. ДОКУМЕНТИ

10:10 20.03.2019
591

ТРК «Аверс» спростував недостовірну інформацію, яку поширював щодо депутата Луцької міської ради Андрія Покровського.

Про це сказано на сторінці депутатської on-line приймальні Андрія Покровського у Facebook, — пише ІА «Конкурент».

Йдеться про сюжет під назвою «Інвестфорум без інвесторів. Чому на Волинь не приїхали іноземці?», в якому журналісти телеканалу повідомили про фінансову участь Покровського в організації інвестиційного форуму та фуршету з цього приводу (інвестиційний бізнес-форум проходив 21 вересня 2018 року у РЦ «Промінь»).

Після оприлюднення згаданого сюжету, депутат звернувся до керівництва «Аверсу» з проханням спростувати недостовірну інформацію.

Згодом він отримав лист-відповідь, в якому йшлося, що інформація, яка є недостовірною, буде спростована в одному з наступних випусків новин на телеканалі.

У підсумку брехливі дані спростували в сюжеті «Куди подіти наші гроші? На Волині ОДА оголошує ще один бізнес-форум», який вийшов у блоці новин 1 лютого 2019 року на телеканалі «Аверс».


Нагадаємо, що окрім цього, Аверс звинуватив Андрія Покровського у причетності до грального бізнесу у Луцьку. Проте невдовзі журналістка телеканалу Наталка Поліщук (яка у своєму сюжеті і звинувачувала Покровського) погодилася, що він і справді не причетний до жодного з «казино».

Загрузка...
Коментарі
21 квітня
Сьогодні
Вчора
19.04.2019
18.04.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин