Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Віктор Корсак
Віктор Корсак

ТОП-7 запитань від студентів Віктору Корсаку під час відкритої розмови

13:30 08.03.2019
508

У кінокомплексі «Адреналін Сіті» студенти-лідери зібралися послухати від голови ради директорів VolWest Group Віктора Корсака про стартапи та як їх розвивати, про корпоративну культуру та соціальну відповідальність.

Зустріч відбулася в кінокомплексі «Адреналіну». На неї зібралися ті, хто хоче бути лідерами.

Віктор Корсак поділився зі студентами, як зробити так, щоб стартапи мали право на життя. Також він розповів про основи менеджменту, шляхи диверсифікації, якщо хтось хоче розвиватися в інших бізнесах, маючи один.

Розпочав виступ Віктор Корсак з того, що таке стартап. Для нього – це море натхнення, адреналін, який переповнює, можливість для самоствердження, відчуття перемоги, визнання суспільства, безцінний досвід, цікаве проведення часу і, якщо пощастить, фінансовий успіх.

«Бізнес-продукт має бути унікальним, аби стати успішним. Потрібно розуміти споживача, його емоції. Успіху досягають лише монополісти, тобто люди, які знайшли щось унікальне», – зазначив Віктор Корсак.

Опісля лекції студенти поставили запитання голові ради директорів VolWest Group Віктору Корсаку. Отож, пропонуємо вам почитати, чим цікавилися студенти-лідери в голови ради директорів «ВолВеста».

«Ви сказали про водойму ідей, скажіть, будь ласка, де її шукати? І чи є їх багато?»

«Перше, ніколи не можна робити те, що вам не подобається. Я принципово не роблю цих речей. Хіба це має бути якась екстремальна ситуація. Якщо ви любите кататися на ковзанах, то катайтеся, тому що це як індикатор, як артеріальний тиск. У кожного свій талант, який треба розвивати. Ви питаєте, де брати ідеї, вони беруться зі знань і досвіду».

«Чи може людина визначити, що може займатися тим чи тим бізнесом?»

«Звичайно, це питання масштабу бізнесу і його напрямку. Тобто ви щось можете робити краще інших. Ось і подумайте, що саме можете робити. Потрібно пробувати і не боятися. Знову ж таки, це питання прийняття рішення в умовах невизначеності. Перед тим, як пробувати, потрібно визначити, чи подобається це робити. Ключовий фактор успіху: чи маєте ви право на життя в цьому бізнесі, тобто, що у вас таке є, що не мають інші».

«Розкажіть про корисність контролю у бізнесі, яка є його межа?»

«Як я контролюю. Є якась глобальна ціль, місія. Щоб досягнути місію, потрібно досягнути п’ять цілей, щоб досягнути їх, є якийсь конкретний показник. Тобто, якщо людина досягнула всіх цих показників – вона чемпіон, не досягнула – тоді ні. Ну запізнилася людина на роботу на дві години, але якщо вона робить свою роботу, то це абсолютно нормально. Можна взагалі не ходити, але якщо досягатиме цілі (сміється, – авт.)».

«Вдячний, що надихаєте молодь і ділитеся своїм досвідом. Сподіваюся, ви не зупинитеся на кількості своїх бізнесів. Скажіть, яким бізнесом ви пишаєтеся найбільше?»

«Найбільший генеруючий проект у нас – це «Наш Край» – 250 супермаркетів в Україні, мережа супермаркетів SPAR. Тобто в ритейлі інтерес є. «Адреналін Сіті» – 30 тисяч квадратних метрів, куди ходить багато людей. Виконує соціально економічну функцію. Всі бізнеса різні, вони як діти. Немає кращих, гірших. То виробництво технологічне, то комп’ютерна академія ШАГ, медіа – наші Райони і Таблоїд.Волині – це ще інший напрямок. Я б не сказав, що мені за когось дуже соромно».

«Розкажіть по свій перший бізнес у кількох словах, про бізнес перед «Адреналін Сіті». І як перевіряли, що він сподобається багатьом людям?»

«Перший бізнес у нас взагалі смішний. Ми займалися цукерками, в нас не все виходило. «Світоч» продавали. Щодо «Адреналіну». Історія теж розвивалася цікаво. Це був завод, де виробляли «задники» в туфлях. Але зайшли китайці, вони продавали продукцію дешевше, ніж в нас була собівартість. Тоді ми зрозуміли, що нам капець, і ми зупинили завод. Думали, що робити далі. На той час у нас в Луцьку не було кінотеатру, тому ми відкрили його. Потім – картинг. А зараз ми на такому рівні, що в принципі недосяжні, тому що ми маємо ключові фактори успіху – річ, яка важко копіюється. Якщо кінотеатри «раз, два, три» і відкрили, боулінг теж так само. Але в нас є величезна арена з чотирма майданчиками, тенісними кортами, такого в Луцьку ніхто ніколи не зробить, бо це економічно необґрунтовано. І ця арена генерує нам 7-10 тисяч людей за вихідні. У нас є Музей сучасного українського мистецтва, який також популярний в Україні».

«Ви як роботодавець розповіли, що потрібно шукати правильних людей у команду, а коли людина приходила до вас на співбесіду, то на які її якості ви одразу звертали увагу. Чи були помилки при відборі людини на роботу?»

«Я проводив дуже багато співбесід. Перше, на що звертав увагу колись, – це був досвід, тобто, чи людина займалася такими проектами. А потім перестав. Хоча стратегія в нас взагалі така, що ми намагаємося вирощувати людей у компанії. Ми інвестуємо у навчання працівників. Колись більше, зараз трохи менше. Також я не люблю «дохлих», і не готовий тратити на них ресурси, хоча так не можна говорити про людей. Але людей без енергії не варто брати на роботу. Щодо помилок, то шукали ми якось керівника «Адреналіну» – знайшли когось досвідченого, поставили йому запитання по логістиці, і зрозуміли, що нарешті нам пощастило, адже директора шукали довго. І взяли його на роботу. Але через місяць зрозумів, що щось не того обрали, він мав деструктивну поведінку. Звільнили його, а він каже: «Ну й бог з ним, піду знову працювати таксистом». От такі речі бували».

«Як ви ставитеся до того, що роботодавці не беруть на роботу тих працівників, які працювали в компаніях, що збанкрутували?»

«В компанії він міг би бути на такій позиції, що від нього нічого не залежало. Тому нормально ставлюся, адже з одного боку, в нього вже є досвід, він вже знатиме, як не попасти в таку ситуацію. Це можуть бути хороші працівники, які нормально реагуватимуть на стресові ситуації. Тобто, це точно не критерій, за яким варто брати на роботу».

Анна МАНЮХІНА

Загрузка...
Коментарі
20 квітня
Сьогодні
Вчора
18.04.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин