Повідомили, чому лучани не змогли подати показники за використану електроенергію
Багато лучан так і не змогли подати показники лічильника за використану електроенергію саме першого лютого.
У центрі обслуговування клієнтів товариства «Волиньелектрозбут», що на вулиці Лесі Українки, 16а, обласного центру утворилися черги, – інформує UA:Волинь.
За словами директора «Волиньелектрозбут» Дмитра Іванова з учорашнього дня проводиться заміна програмного забезпечення в «Особистому кабінеті». І саме через це виникли черги в Центрі обслуговування клієнтів. Окрім того, кілька разів не працювали сервери.
«Аналогічно було і в минулому місяці, і в позаминулому, але не було таких черг і такого напливу людей, як це відбулося сьогодні. Такі вже наші люди. Вони хочуть,щоб кожного обслужили персонально, внесли дані в комп'ютер, хоча є альтернатива - не чекати в черзі, а написати показник на папірець, адже для цього є спеціальні бланки і висить скринька. А ми вже потім спокійно ці дані опрацюємо», – пояснив Дмитро Іванов.
Та додав, що показники можна подавати впродовж всього місяця, а не лише у перші три дні.
Окрім того, наразі проходить перерахунок переплачених коштів.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром