Що робити власникам авто на єврономерах: поради луцького активіста

30 Грудня 2018, 11:20
Сергій Чуріков 4238
Сергій Чуріков

Голова Волинської обласної організації політичної партії «Громадянська позиція» Сергій Чуріков вважає, що влада може продовжити термін «пільгового розмитення» вживаних автомобілів, які ввозять в Україну.

Про це він розповів у коментарі «Район.Луцьк».

Нагадаємо, в листопаді Рада ухвалила два нормативні акти, які регулюють питання легалізації та розмитнення так званих «євроблях».

На думку Сергія Чурікова, ці нормативні акти фактично розпочали «бляхоцид», а автори прагнуть викорінити користування автомобілями на єврономерах.

Луцький активіст прогнозує, що 10-20% власників авто підуть на розмитнення, особливо до цього їх стимулює знижка, яка діє протягом 90 діб після підписання законів. «Але це мізер, бо завезені в Україні сотні тисяч автомобілів, а розмитнять значно менше», — додав він.

Також Сергій Чуріков звертає увагу на те, що негативу від законів поки більше, ніж позитиву. Зокрема, задіяна несправедлива формула вирахування вартості розмитнення. Приміром, людина, яка купила авто за 1 500 доларів, має заплатити близько 1 000, а власник машини за 30 000 пропорційно значно меншу суму.

«Ускладнився в'їзд в Україну заробітчанам, які на свята або при нагоді їдуть на Батьківщину на авто, які купили вже за кордоном. Тепер їм ускладнили життя... Люди мусять їхати і ставати на консульський облік», — мовив він.

Щодо того, якого розвитку подій потрібно чекати після завершення пільгового періоду та вступу в силу «репресивних» положень законів, то політик переконаний: процес штрафування власників авто на єврономерах буде непростим. Зокрема, й через те, що штрафи та санкції мають пройти судове горнило.

«Ми знаємо, що в правоохоронців і судів є задекларовані авто на єврономерах і можливо суді будуть більш лояльні до цих порушників. Плюс будуть додаткові схеми», — міркує Сергій Чуріков.

Водночас є люди, які принципово проти цього варіант розмитнення. Вони вважають такі ставки несправедливими та дискріманиційними. Йде мова навіть про об'єднання для силового захисту автомобілів.

На думку активіста, «репресивну» державну машину навряд вмикатимуть на повну потужність. Адже й сьогодні на митницях та у сервісних центрах утворюються черги з охочих розмитнити авто, а коли приїдуть сотні тисяч людей, то виникне загроза серйозних проблем. До того ж, якщо суди «завалять» тисячами справ щодо авто на єврономерах — це суттєво ускладнить їхню роботу.

Сергій Чуріков радить людям, які ще не розмитнили свою машину перш за все оцінити її та вирішити, чи вартує вона розмитнення.

«Можливо вигідніше буде її утилізувати і компенсувати частину витрат», — каже він.

Другий варіант — зачекати.

«Я прогнозую, що пільговий період продовжать або ж ухвалять закон, який буде діяти на постійній основі, щоб людям надати дешеве розмитнення. Чому? Бо влада не зацікавлена напередодні виборів мати в країні сотні тисяч незадоволених людей», — вважає Сергій Чуріков.

Читайте також: Луцький активіст пояснив, чому не блокує дорогу з «бляхарами»

Коментарі
30 Грудня 2018, 20:44
Жидомасони на вихід
31 Грудня 2018, 15:12
Запитання до автора : цікаво, а який автомобіль можна розмитнити за 1000 доларів, коли в основному платять 2000 і більше?
Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром