Лучанка погрожує судом магазину за неякісний планшет
Жінка вимагає повернути їй кошти або видати новий пристрій.
Торік восени лучанка придбала планшет в одному з магазинів побутової техніки, однак за кілька місяців на екрані девайсу з'явилися дивні плями. Через кілька тижнів жінка разом зі своєю донькою-школяркою пішли до магазину і повідомили про несправність техніки, пише Під прицілом.
Працівники магазину скерували відвідувачок до сервісного центру, де їм сказали, що причиною технічної несправності планшету є батарея. Цю ж причину підтвердили і у висновку технічної експертизи пристрою. Зважаючи на те, що гарантійний термін планшету ще не сплив лучанка попросила усунути недоліки.
Згодом власниці планшету запропонували замінити батарею на нову, однак за 600 гривень. В сервісному центрі клієнткам пояснили, що на сам планшет гарантія дійсно 1 рік, однак на комплектуючі - усього 6 місяців, а тому - або платіть гроші за ремонт і нову деталь до пристрою, або ж забирайте його.
Тоді зі своєю проблемою жінка звернулася до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області. Юрист відомства запевнив її, що гарантійний термін на комплектуючі ні в якому разі не може бути меншим, ніж гарантійний термін основного вибору, тобто якщо гарантія на планшет 1 рік, то й гарантія на деталі повинна бути не меншою як 12 місяців.
Тоді лучанка зрозуміла, що це питання вона зможе вирішити лише через суд, а тому подала позов. Жінка вимагала повернути їй кошти у розмірі близько 3 000 гривень, тобто відшкодувати вартість планшету, або ж видати такий же новий. Зауважимо, що Інспекція з питань захисту прав споживачів у Волинській області також залучена до справи і виступає на боці позивачки.
На жодне з судових засідань ніхто з представників компанії, яка продала пристрій, не з'являвся. Натомість юристи фірми-дистриб'ютора подали клопотання про розгляд справи у режимі відеоконференції, позаяк юристи магазину знаходяться у місті Дніпропетровськ і приїхати на судове засідання до Луцька у них немає змоги.
Ми спробували зв'язатися з працівниками магазину з проханням прокоментувати ситуацію. Директор магазину, де лучанка придбала неякісний пристрій запевнив, що жодних порушень з боку продавців не було, наразі планшет знаходить у сервісному центрі, а чому лучанка подала до суду вони не розуміють.
Разом з тим в.о. начальника Волинської інспекції захисту прав споживачів Володимир Горішний запевнив, що у цій ситуації таки було порушене право споживача, і цей випадок не є поодиноким.
«До нас звертається багато людей з подібними проблемами. Не може бути такого, щоб гарантійний термін на комплектуючі був меншим, аніж термін гарантії основного виробу. В такому випадку споживач повинен вимагати від компанії-продавця, аби йому пристрій відремонтували безкоштовно, тобто по гарантії. Якщо ж фірма відмовила клієнту, тоді він повинен звернутися до нас. В основному гарантійний термін товару визначає його виробник, однак дуже часто господарюючі суб'єкти, які реалізовують цей товар самі починають встановлювати додаткові умови, а це знову ж таки є порушенням Закону «Про захист прав споживачів», - пояснив в.о. начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області Володимир Горішний.
Тож наразі невідомо, чи зможе лучанка через суд добитися повернення коштів за планшет, або ж його заміну на новий, оскільки сьогодні судове засідання не відбулося через неявку адвоката позивачки.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі